| کد خبر: 254062 |

رئیس پلیس راه کشور: هیچ مسیری مسدود نیست

رئیس پلیس راه کشور گفت: در حال حاضر هیچ مسیری مسدود نیست ولی تردد با حجم فراوانی در حال انجام است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه کشور گفت: در حال حاضر هیچ مسیری مسدود نیست ولی تردد با حجم فراوانی در حال انجام است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سردار حسن مومنی در رابطه با آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشورگفت: معمولا زمانی که بارندگی و سطح جاده ها لغزنده می شود، متاسفانه شاهد واژگونی خودرو ها هستیم . از هموطنان خواهش می کنیم که حتما با سرعت مطمئن رانندگی کنند، چون رانندگی در شرایط بارندگی و رانندگی در شرایط هوای آفتابی بسیار متفاوت هست.

وی گفت: ترافیک در مسیر های شمالی در طی چند روز گذشته بسیار سنگین و پرحجم بود و هم اکنون در محدوده محور هراز ترافیک نیمه سنگینی را شاهد هستیم و توصیه ای خدمت هموطنان دارم، اگر از محور های شمالی مخصوصا جاده کندوان تردد می کنند، احتمال ریزش سنگ را در نظر بگیرند.

رئیس پلیس راه کشور گفت: هرچند ما حدود دو روزی جاده کندوان را مسدود کردیم و عزیزان در سازمان راهداری، عملیات ایمن سازی انجام دادند و مقاطعی که ریزش سنگ داشت را برطرف کردند، ولی مسافران باید با احتیاط از آن مسیر عبور کنند تا ان شاءالله به مقصد خودشان برسند.

سردار مومنی، گفت: در حال حاضرهیچ مسیری مسدود نیست و پلیس با توجه به شرایط تصمیم گیری می کند و اگر در مسیری مشکلی پیش بیاد، در لحظه مسیر مسدود می شود.

رئیس پلیس راه کشور تاکید کرد: در همه مسیر ها ترافیک پرحجم گزارش شده است. روز گذشته بازدید هوایی از محورهای مشهد و محور های استان خراسان رضوی داشتیم، و هم در مسیر رفت و هم برگشت ترافیک پرحجم داشتیم، ولی تردد در مسیر ها انجام می شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.