| کد خبر: 222494 |

کاهش ۳۰ درصدی ترددها/ بازگشایی محور چالوس-کرج

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در نخستین روز از اجرای طرح محدودیت های هوشمند کرونایی در جاده ها ۳۰ درصد کاهش تردد داشته ایم.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در نخستین روز از اجرای طرح محدودیت های هوشمند کرونایی در جاده ها ۳۰ درصد کاهش تردد داشته ایم.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نخستین روز از اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی در سراسر کشور با کاهش ۳۰ درصدی ترافیک در جاده‌ها مواجه بودیم.

وی افزود: به دلیل استمرار بارندگی در محورها، لزوم رعایت توصیه‌های ایمنی در محورهایی که دارای برف هستند لزوم استفاده از زنجیر چرخ، سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو ضروری است.

واژگونی اتوبوس پالایشگاه و فوت ۴ نفر

وی با اشاره به تصادف منجر به فوت در استان اصفهان تصریح کرد: در ساعت ۶:۱۵ امروز در کمربندی نجف آباد به خمینی شهر، واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را داشته ایم که در این حادثه ۱۱ نفر مجروح می‌شوند و ۴ نفر جان خود را از دست می‌دهند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: اتوبوس فوق متعلق به سرویس کارکنان پالایشگاه نفت بوده و با تعداد ۱۵ سرنشین در حال تردد بوده است.

انسداد محور چالوس-کرج به دلیل ریزش کوه رفع شد

شیرانی با اشاره به انسداد یکی از محورها اظهار داشت: در ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز در استان مازندران محور چالوس-کرج محدوده انارک به دلیل ریزش کوه، انسداد محور را داشته ایم.

وی ادامه داد: این محور با تلاش و همکاری عوامل راهور و پلیس راه در ساعت ۶:۳۰ صبح بازگشایی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.