| کد خبر: 213577 |

طرح تابستان پلیس راهور شرق استان تهران آغاز شد

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اعلام کرد: طرح تابستانه پلیس راهور همزمان با آغاز فصل تابستان در حوزه فعالیت این فرماندهی آغاز شد.

تین نیوز

 رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اعلام کرد: طرح تابستانه پلیس راهور همزمان با آغاز فصل تابستان در حوزه فعالیت این فرماندهی آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در اجرای طرح تابستانه، پلیس راهور با به‌کارگیری حداکثر توان و ظرفیت خود از نظر امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی آماده به کار بوده و امنیت جاده‌ها را تأمین می‌کند.

وی افزود: تیم‌های کمکی پلیس راهور شرق استان تهران با استقرار در محورهای شمالی، در قالب اکیپ‌های بازرسی عمل کرده و بر رفتار قانونی رانندگان نظارت می‌کنند ضمن آن که با هماهنگی‌های به عمل آمده، نیروهای کمکی از سایر دستگاه‌ها نیز به یاری پلیس راهور می‌آیند.

سلیمانی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور کاهش حجم ترافیک، در صورت ابلاغ، محدودیت‌های لازم را به ویژه در جاده‌های منتهی به شمال کشور و برخی از نقاط پر سفر اعمال می‌کند.

وی همچنین از فعالیت گسترده گشت‌های نامحسوس پلیس راهور در طرح تابستانه خبر داد و افزود: با رانندگانی که اعمال مخاطره آمیز و تخلفات حادثه ساز انجام می دهند بدون اغماض برخورد جدی و قانونی شده و از ادامه سفر آن‌ها جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران افزود: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا از مردم درخواست می‌شود تا از سفرهای غیرضروری پرهیز و در صورت لزوم، قبل از سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کرده و در طول سفر از تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز، صحبت کردن با تلفن همراه در حین رانندگی و حرکات مخاطره آمیز دیگر خودداری و حین رانندگی، به فاصله طولی توجه داشته باشند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.