| کد خبر: 168693 |

◄ کاهش حوادث جاده‌ای هدف اجرای طرح خدمات تابستانه

معاون هماهنگی امور عمرانی گلستان گفت: با توجه به شروع سفرهای تابستانه و اجرای مطلوب طرح خدمات تابستانه در سطح استان توسط دستگاه‌های مرتبط وامدادی شاهد کاهش حوادث جاده‌ای خواهیم بود.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی گلستان گفت: با توجه به شروع سفرهای تابستانه و اجرای مطلوب طرح خدمات تابستانه در سطح استان توسط دستگاه‌های مرتبط وامدادی شاهد کاهش حوادث جاده‌ای خواهیم بود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان، میرمحمد غراوی افزود: ایمنی و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای امری مهم و است و دستگاه‌های دخیل در بخش ایمنی استان باید با ارائه راهکارهای لازم از آمار فزاینده حوادث و تلفات جاده‌ای جلوگیری کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: متاسفانه با توجه به گزارشات دریافتی در خصوص آمار تصادفات جاده‌ای در سطح استان خصوصا موتور سوران، اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در حوزه ایمنی، ساماندهی نقاط پرتصادف و ارتقا شبکه حمل‌ونقل از جمله اقداماتی است که باید با هدف کاهش حوادث جاده‌ای در سطح استان با اعتبارات استانی و ملی در سال جاری صورت پذیرد.

 در این جلسه محبوبی مدیرکل راه‌و شهرسازی گلستان و دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی، گزارش مبسوطی از وضعیت راه‌های استان واقدامات انجام‌شده دستگاه‌های متولی بیان کردند.

اداره‌کل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک استانداری، اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، روسای پلیس‌راه و پلیس راهوار، مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر، رئیس اورژانس، مدیریت طرح‌های شرکت ساخت، مدیرعامل شرکت مخابرات استان گلستان دستگاه‌های عضو این کمیسیون هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.