| کد خبر: 188728 |

یک راننده اتوبوس مطرح کرد:

◄ «جریمه نظارتی» بلای درآمدی برای رانندگان اتوبوس

یک راننده اتوبوس بین‌شهری مسافری از عملکرد یکی از پلیس‌راه‌های کشور، انتقاد کرد.

تین نیوز

یک راننده اتوبوس بین‌شهری مسافری از عملکرد یکی از پلیس‌راه‌های کشور، انتقاد کرد و رسیدگی به مشکلاتی که برای رانندگان در این زمینه رخ می‌دهد را خواستار شد.

به گزارش تین‌ نیوز، این راننده اتوبوس گفت: مدت 6 ماه است که یک پلیس راه، نفس اتوبوس‌های غرب کشور را بریده است و هر اتوبوس از 300 هزار تومان تا یک میلیون تومان جریمه، تحت عنوان جریمه نظارتی می‌شود.

وی افزود: جریمه نظارتی جریمه‌ای است که با توجه به برنامه سپهتن تعدادی جریمه برای اتوبوس‌ها نوشته می‌شود.

این راننده تاکید کرد: شرایط به گونه‌ای شده است که مالکان اتوبوس چهار استان همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام از دست این پاسگاه پلیس راه خون گریه می‌کنند.

وی گفت: این درحالی است که بعد از پیگیری و دوندگی و شکایت از طریق دادسرای نظامی، بنا به اظهار قاضی پرونده، مشخص شد که پلیس راه کشور  به‌جای تظلم‌خواهی از رانندگان این چهار استان، به مامور مذکور، تقدیرنامه اعطا کرده است.

او با بیان این‌که حمل‌و‌نقل جاده‌ای در حال نابودی و تبدیل شدن به یک جنازه است، اظهار کرد: حمل‌ونقل جاده‌ای مسافری هر لحظه باید شاهد دستبرد به منافع خود تحت عناوین مختلف باشد.

این راننده اتوبوس گفت:  درآمد رانندگان به عناوین مختلف از جمله قیمت بالای روز روغن و سوخت، جریمه،  لاستیک، صندلی ساز، هزینه‌های دستگاه سپهتن و ... مورد دستبرد قرار می‌گیرد و اگر  از اینها به سلامت فرار کند عاقبت در چاله چوله‌های جاده یا شیشه  می شکند ، یا هوا می‌گیرد که آنهم سهم شیشه‌بر  و اتاق ساز است.

او افزود: با این وضع اسفناک حمل‌ونقل همه کم آورده‌اند و حمل‌ونقل بخش مسافر، در احاطه مشکلات قرار گرفته و تنها دلخوشی و و دلیل ادامه حیاتش حمایت‌هایی است که تحت عنوان سوخت، افزایش کرایه، نظارت بر صورت وضعیت و کسور غیر قانونی و عدم فروش زیر نرخ باید صورت گیرد اما از این‌ها هم به دلیل عدم نظارت محروم شده است.


توضیح : نام این راننده و پلیس راه در تین محفوظ است

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.