| کد خبر: 172230 |

◄ سه تصادف منجر به فوت در هفته گذشته تهران

در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع ۳ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم.در این حوادث ۱ نفر عابر پیاده و ۲ نفر راننده موتورسیکلت فوت نموده اند.

تین نیوز

هفته گذشته در معابر شهر تهران سه فقره تصادف منجر به فوت داشتیم که باعث جان باختن یک عابر پیاده و دو راکب موتور سیکلت شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات، در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع ۳ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم. در این حوادث ۱ نفر عابر پیاده و ۲ نفر راننده موتورسیکلت فوت نموده اند.

مومنی اظهار داشت تصادف اول در ساعت ۵:۵۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه وسیله نقلیه ای که از صحنه متواری شده بود در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان محدوده پل فتح در حرکت بوده با عابر پیاده ای که کنار بزرگراه ایستاده بوده برخورد و در اثر شدت ضربه وارده عابر پیاده در محل فوت می نماید.

سرهنگ مومنی در تشریح این تصادف متذکر شد عابرین پیاده به هیچ عنوان در محورهای بزرگراهی توقف نداشته باشند و در صورت ضرورت در قسمتهای حاشیه بزرگراه بایستند و رانندگان در صورت وقوع چنین حوادثی حتماً در محل حادثه توقف و دستگاههای امدادی را جهت کمک رسانی به مصدوم به صحنه احضار نمایند.

تصادف دوم ساعت ۲:۲۰ دقیقه بعدازظهر روز دوشنبه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد)موتورسیکلت سواری بصورت خلاف جهت در حرکت بوده با وانت نیسان که در مسیر مجاز حرکت می نموده به صورت جلو به جلو برخورد می نماید و در اثر شدت ضربه وارده راننده موتورسیکلت در محل فوت می نماید.

تصادف سوم ساعت ۱:۴۴ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در مسیر غرب به شرق خیابان دماوند موتورسیکلت سواری به علت حرکت در خلاف جهت با سواری پراید برخورد و در اثر ضربه وارده سرنشین موتورسیکلت با کامیون خاور که در کنار محور پارک بوده برخورد و سرنشین در محل فوت می نماید و راننده توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل میگردد.

سرهنگ مومنی در تشریح این دو تصادف متذکر شد که رانندگان موتورسیکلت به رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی پایبند باشند و از تخلفات حادثه ساز مانند:عبور از محل ممنوع و حرکت در خلاف جهت خودداری نمایند.

سرهنگ مومنی در انتها  متذکر شد، کلیه رانندگان موتورسیکلت سوار با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی از جمله حرکت با سرعت مطمئنه،استفاده از کلاه ایمنی توسط راننده و سرنشین و همچنین عابرین پیاده جهت تردد از عرض معابر از پلهای هوائی عابر پیاده و گذرگاهای عابر پیاده استفاده نمایند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.