| کد خبر: 172127 |

هجوم مسافران به جاده‌ها و ترافیک سنگین در محورهای شمالی

آن گونه که دوربین‌ها نشان می‌دهند ترافیک مسیر جنوب به شمال محورکرج-چالوس از میدان امیرکبیر تا کیلومتر ۱۰ جاده چالوس سنگین و در طول محور پر حجم است

تین نیوز

همزمان با تعطیلات عید قربان، گزارش‌ها حاکی از ترافیک سنگین محورهای مواصلاتی شمال کشور است. گزارش دوربین‌های نظارتی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نشان می‌دهد در ورودی شهرهای قزوین و رشت ترافیک بسیار سنگینی حاکم است. ضمن این که محور تهران-کرج نیز با انباشت خودروها در جاده مواجه شده است.

آن گونه که دوربین‌ها نشان می‌دهند ترافیک مسیر جنوب به شمال محورکرج-چالوس از میدان امیرکبیر تا کیلومتر ۱۰ جاده چالوس سنگین و در طول محور پر حجم است همچنین در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده‌های پیست آبعلی، تونل امام زاده هاشم، امام زاده علی، چلاو، لاسم، پلور تا گزنک و آبسک ترافیک سنگین و پر حجم وجود دارد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه، محدوده تونل شیرگاه به ایسنا گفته که: ترافیک در محور قزوین - رشت محدوده‌های رودبار و منجیل نیمه‌سنگین و در طول محور پر حجم است. همچنین در باند شمالی آزادراه تهران - کرج محدوده گرمدره تا پل فردیس نیزترافیک نیمه سنگین دیده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به ترافیک نیمه سنگین باند شمالی آزادراه کرج - قزوین از پل فردیس تا پل حصارک نیز اظهارکرد: در محدوده تهران - قم نیز ترافیک سنگین دیده می‌شود و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رحمانی با اشاره به آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی راه‌های کشور نیز توضیح داد: در محور نور و کناره استان مازندران بارش پراکنده باران و در محور فیروزکوه محدوده گدوک مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی همزمان با تعطیلات پایانی هفته نیز گفت: از روز جمعه (۲ شهریور) برای مدیریت بار ترافیکی در محور کرج به سمت چالوس و در محدوده میدان امیر کبیر از ساعت ۱۴ محدودیت ترافیکی وجود دارد همچنین از ساعت ۱۰ نیز محور مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه خواهد بود.

در 24ساعت گذشته، آزادراه‌ ‌‌کرج‌-تهران،‌ آزادراه تهران-کرج،‌ آزادراه کرج-قزوین‌، محور تهران-پاکدشت‌‌‌‌ و پاکدشت-تهران، ‌آزادراه‌ ‌‌‌تهران-قم‌‌‌، ‌‌آزادراه ‌قم-تهران‌‌، آزادراه زنجان-قزوین، محور تهران-شهریار و شهریار-تهران‌‌‌‌، بیشترین ترافیک را داشته‌اند‌‌.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.