| کد خبر: 163567 |

ترافیک محورهای استان گیلان پرحجم اما تردد روان است

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به وضعیت راه های استان ،گفت: ورودی و خروجی محورهای استان از ترافیک پرحجم برخوردار بوده ولی تردد روان است.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به وضعیت راه های استان ،گفت: ورودی و خروجی محورهای استان از ترافیک پرحجم برخوردار بوده ولی تردد روان است.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به پایان دور نخست مسافرت های نوروزی، اظهار کرد: در حال حاضر بار ترافیکی در محورهای ورودی و خروجی استان گیلان پرحجم  ولی تردد روان است.

وی با بیان اینکه از امروز دور دوم مسافرت های نوروزی به استان گیلان آغاز شده است، افزود: با توجه به بررسی وضعیت راه های استان از طریق مرکز کنترل راه های استان در حال حاضر ورودی و خروجی محورهای استان دارای بار ترافیکی پرحجم ولی تردد روان است.

رئیس پلیس راهور گیلان در ادامه به وضعیت سایر محورهای استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ورودی و خروجی محورهای آستارا، رودسر و چابکسر نیز بار ترافیکی پرحجم و تردد روان برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد گره و مشکل ترافیکی خاصی در محورهای استان گیلان نبوده ایم، گفت: مسافرانی که قصد سفر به استان گیلان را دارند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و هشدارهای پلیس راه رعایت کنند تا سفری خوب و خوش و بدون حادثه داشته باشند.

به گزارش مهر، سرهنگ محمدی همچنین به افزایش تصادفات طی روزهای گذشته نیز در محورهای استان نیز اشاره و تصریح کرد: متاسفانه روز گذشته یک دستگاه موتورسیکلت با سه سرنشین دچار حادثه شد که دو سرنشین دچار جراحت شدند.

وی با اشاره به بی احتیاطی یک راننده در پارک خودروی خود در سراشیبی در دیلمان طی روز گذشته و نکشیدن دستی خودرو، اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه خودروی خلاص حرکت کرده و این راننده را زیرگرفت که در این حادثه راننده خودروی مذکور جان خود را از دست داد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.