| کد خبر: 163370 |

فرمانده پلیس راه شرق تهران خبر داد

ترافیک سنگین در محور هراز/ گره ترافیکی در محورهای شرق تهران وجود ندارد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: از صبح امروز شاهد ترافیک سنگین در محور هراز هستیم و همچنان این ترافیک ادامه دارد.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: از صبح امروز شاهد ترافیک سنگین در محور هراز هستیم و همچنان این ترافیک ادامه دارد.

به گزارش تین‌نیوز، سیاوش محبی امروز در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: از صبح امروز با آغاز نخستین روز تعطیلات نوروز در محور هراز شاهد ترافیک سنگین به سمت شهرهای شمالی هستیم.

وی بیان کرد: این ترافیک همچنان در دو لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: آمد و شد عصرگاهی در محور فیروزکوه پرحجم اما روان است و رانندگان در این مواقع باید فاصله طولی مناسبی با خودروهای جلویی داشته باشند.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور امام رضا (ع) و همچنین در بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان گزارش شده و گره ترافیکی در این محورها مشاهده نمی‌شود.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، اظهار کرد: همچنان در محور هراز تردد انواع کامیون و کامیونت ممنوع است.

وی اضافه کرد: در روز سوم فروردین‌ماه از ساعت 12 ظهر محور هراز توسط ماموران پلیس راهور از رودهن به سمت آب‌ اسک مسدود خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: پس از این انسداد از ساعت 15 تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب این محور به صورت یک‌طرفه در خواهد آمد و تا ساعت 2 بامداد روز بعد یعنی چهارم فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دلیل بیشترین تصادفات در این ایام نوروز خستگی و خواب‌آلودگی و همچنین عدم توجه به جلو بوده، گفت: متاسفانه رانندگان و سرنشینان خودرو بدون در نظر گرفتن و رعایت کردن مدیریت زمان سفر سفر خود را آغاز و یا به پایان می‌رسانند و در طی سفر استراحت کافی نمی‌کنند.

محبی افزود: متاسفانه رانندگان در طول مسافرت کمتر اقدام به استراحت می‌کنند و توصیه ما به رانندگان این است که استراحت‌های به موقعی را در طول مسافرت انجام دهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: مسافران شروع و پایان سفر خود را به پایان روز و تاریکی شب موکول می‌کنند که در این مواقع سرنشینان به دلیل عدم استراحت کافی در خودرو اقدام به خوابیدن می‌کنند.

وی اضافه کرد: راننده نیز به صورت طبیعی به دلیل خستگی، خواب‌آلوده می‌شود و یا چرت می‌زند که خطر واژگونی و تصادف به وجود می‌آید.

محبی در پایان متذکر شد: از مسافرین در زمان مسافرت و رانندگی هر دو ساعت یک بار حداقل 15 دقیقه را به استراحت و تجدید قوا بپردازند و در صورت رعایت این موارد شاهد کاهش تصادفات ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.