| کد خبر: 154131 |

جزئیات محدودیت ترافیکی «راهپیمایی جاماندگان اربعین» در تهران

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات محدودیت ترافیکی و انسداد معابر در روز اربعین همزمان با راهپیمایی جاماندگان اربعین را تشریح کرد.

تین نیوز

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات محدودیت ترافیکی و انسداد معابر در روز اربعین همزمان با راهپیمایی جاماندگان اربعین را تشریح کرد.

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به تمهیدات ترافیکی صبح روز اربعین (پنجشنبه) در شهر تهران که همزمان با پیاده‌روی جاماندگان اربعین به اجرا در خواهد آمد، اظهار کرد: همکاران ما از ساعات پایانی امشب نسبت به پاکسازی خیابان 17 شهریور از میدان امام حسین (ع) تا میدان خراسان و از میدان خراسان تا میدان شوش و در امتداد آن در طول خیابان فدائیان اسلام تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اقدام خواهند کرد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا افزود: همچنین از ساعت 6 صبح فردا (پنجشنبه) نیروهای پلیس راهور تهران بزرگ به صورت 100 درصدی پوشش ترافیکی کامل را در طول معابر فوق خواهند داشت و از صبح فردا تا پس از نماز ظهر و عصر و همزمان با راهپیمایی جاماندگان اربعین تردد در این معابر برای هرگونه وسیله نقلیه از جمله موتورسیکلت و خودروهای سواری ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین کسانی که قصد تردد عرضی در این معابر را دارند می‌توانند از مسیرهای خیابان انقلاب به دماوند، روگذر شهید محلاتی، بزرگراه بعثت و یا از مسیر بزرگراه آزادگان استفاده کنند.

عابدی با بیان اینکه پلیس پوشش ترافیکی کاملی در مسیر فرعی این راهپیمایی از میدان جمهوری تا خیابان فدائیان اسلام را در دستور کار خود دارد، گفت: همچنین در مسیر فرعی میدان جمهوری تا امامزاده حسن و میدان 9 دی تا شیخ محمدی و میدان بهمن و بعثت تا خیابان فدائیان اسلام، همکاران ما مستقر خواهند بود ولی ممنوعیت تردد در این مسیر اعمال نخواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش جنوبی مسیر راهپیمایی واقع در منطقه 20، ظرفیت پارک محدودی برای خودرو و وسائل نقلیه دارد لذا لازم است تا شرکت کنندگان در این راهپیمایی حدالمقدرور از استفاده از وسیله نقلیه شخصی اجتناب کنند.

به گفته عابدی هماهنگی‌های لازم برای بازگشت از این مراسم با مترو و اتوبوسرانی انجام شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.