| کد خبر: 148877 |

اجرای طرح انتظامی ویژه ترافیکی در تاسوعا و عاشورا

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس در ایام پایانی دهه اول محرم در آماده باش کامل است و طرح ویژه ترافیکی را به اجرا در می آورد.

تین نیوز

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس در ایام پایانی دهه اول محرم در آماده باش کامل است و طرح ویژه ترافیکی را به اجرا در می آورد.

به گزارش مهر، سرهنگ مراد مرادی گفت: طرح انتظامی ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شب شام غریبان طبق دستور فرماندهی تهران بزرگ تهیه و تنظیم شده و به کلیه پلیس ها و یگان های انتظامی و همچنین پلیس راهور ابلاغ شده است.

وی افزود: بر اساس این طرح کلیه نیروهای انتظامی پلیس پایتخت در آماده باش صد درصدی بوده و پلیس از تمام توان پرسنلی و تجهیزاتی و لجستیکی بهره برده و کلیه هیئت ها و تکایا را شناسایی کرده است.

مرادی با اعلام اینکه مسیرهای حرکت هیئت های عزاداری از سوی بانیان هیئت ها از مدت ها قبل تهیه و در اختیار کلانتری ها قرار گرفته است، گفت: مسیرهای حرکت های هیئت های عزاداری در معابر اصلی و فرعی تحت پوشش انتظامی و ترافیکی پلیس است.

وی ادامه داد: با تمام توان تلاش می کنیم امنیت تردد و عبور و مرور انتظامی – ترافیکی عزاداران را تامین کنیم.

همچنین از عزاداران و شهروندان تقاضا داریم با مامورین پلیس همکاری لازم را در برقراری نظم و امنیت داشته باشند و به تذکرات ماموران پلیس برای برقراری امنیت و همچنین جلوگیری از گره های ترافیکی توجه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.