| کد خبر: 146107 |

رئیس پلیس راه استان قزوین:

ترافیک در جاده های استان قزوین نیمه سنگین است

زئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی بازگشت مسافران از تعطیلات تابستانی ترافیک در جاده های استان قزوین سنگین و نیمه سنگین است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی بازگشت مسافران از تعطیلات تابستانی ترافیک در جاده های استان قزوین سنگین و نیمه سنگین است.

نصرالله بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در روزهای پایانی تابستان شاهد افزایش مسافرت های هم میهنان هستیم و با توجه به قرار گرفتن استان در مسیر محورهای مواصلاتی استانهای شمال و شمالغرب کشور شاهد افزایش سفرها هستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای آزاد راه قزوین به کرج، رشت به قزوین نیمه سنگین است و از رانندگان انتظار داریم با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در این مسیرها با احتیاط حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: در محور زنجان به قزوین هم شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان هستیم و سایر محورها مشکل خاصی دیده نمی شود.

ترافیک در جاده های استان قزوین نیمه سنگین است

بیگلری یادآورشد: در طرح تابستانی بیش از 60 تیم گشتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و ضمن نظارت بر تردد خودروها در حال خدمت رسانی به رانندگان هستند.

وی گفت: از رانندگان درخراست می شود از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و پس از هر دو ساعت رانندگی با توقف در پارکینگها و توقف گاههای مسیر 15 دقیقه استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند تا از بروز سوانح جلوگیری کنند.

رئیس پلیس اه استان قزوین از مردم خواست بازگشت خود را به ساعات پایانی و شب موکول نکنند و با مدیریت در سفر در ساعات کم ترافیک زمان بازگشت خود را تعیین کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.