| کد خبر: 143882 |

تصادف در زنجان ۵ کشته و مصدوم بر جا گذاشت

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف در محور زنجان به خرمدره دو کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادف در محور زنجان به خرمدره دو کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت.

سرهمنگ علی اصغر شیر محمدی افزود:  ساعت سه بامداد روز چهارشنبه برخورد یک دستگاه کامیون با دو خودرو ال نود و پژو در محور زنجان به خرمدره دو کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت. 

وی علت اصلی وقوع این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده کامیون اعلام کرد و گفت: متاسفانه تصادف به قدری شدید بود که دو نفر در صحنه فوت شدند. 

رئیس پلیس راه استان زنجان به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کرد و گفت:  در حال حال حاضر ترافیک سنگین در جاده های استان زنجان حاکم است و تردد به کندی انجام می شود.

شیر محمدی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

شیر محمدی تاکید کرد: زنجان یک استان عبوری است  و بیشتر جاده ها برای گذر مسافران بزرگراه است در این میان رانندگان به محض خستگی در اولین فرصت در یک مجتمع و پار کینگ اقدام به استراحت کنند و در هر دو ساعت ۱۵ دقیقه استراحت کنند و در جاهایی که مطمئن هستند تصادف پیش نمی آید توقف کرده و  رانندگان در شب از رانندگی خود داری کنند چرا که دید بسیار کم می شود واز رانندگی بین خطوط و سبقت و انحراف به چپ جلوگیری کنند و در این بازه زمانی که ترافیک سنگین است و این وضعیت تا پایان تعطیلات ادامه دارد از این تخلف جلوگیری کنند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.