| کد خبر: 57155 |

آغاز عملیات اجرایی پل تقاطع بلوار هدایت بهارستان و راه آهن در اصفهان

تین نیوز | کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه پل تقاطع بلوار هدایت شهر جدید بهارستان (جاده قلعه شور) و راه آهن سیلوی اصفهان با حضور فرماندار شهرستان اصفهان، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، مدیر عامل شرکت عمران بهارستان و جمعی از مسؤولان استان اصفهان و شهر بهارستان، به زمین زده شد. 

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان در نشستی که با حضور مسؤولان یادشده، پیش از برگزاری مراسم کلنگ زنی در سالن همایش های شرکت عمران بهارستان برگزار شد، نخست مدیر عامل شرکت عمران با اشاره به اجرای چند پروژه مهم در بهارستان، گفت: پروژه احداث بلوار هدایت که با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در حال انجام است مراحل زیادی را پشت سر گذاشته و به پایان کار نزدیک شده است.

حسن روانفر افزود: در بخش جنوبی این مسیر 14 هکتار از اراضی آزاد سازی شده و احداث مسیر کندرو و اجرای کانال دفع آب های سطحی نیز از دیگر اقداماتی است که انجام گرفته است. 

وی با بیان اینکه به دلیل حادثه خیز بودن این جاده، اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفت، افزود : همکاری و همدلی مسؤولان محترم اداره غله و راه آهن باعث شد که امروز این پروژه به این مرحله از عملیات اجرایی برسد که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر عامل شرکت عمران بهارستان خاطر نشان کرد: تفاهم نامه ای با راه آهن و اداره غله امضا شده و تعهد داده ایم که به یاری خداوند این طرح در مدت شش ماه به پایان برسد.

روانفر سپس به پروژه های آماده سازی غرب بهارستان و سایت جانبازان و محور میانی شهر اشاره نمود و گفت: پروژه محور میانی و ورودی اصلی بهارستان پس از تکمیل برق رسانی آن توسط اداره برق، انشاا... به زودی به بهره برداری می رسد.

وی در بخش دیگری از این نشست به موضوع ساخت و سازهای تجاری که به شکل ناهنجاری در اطراف جاده قلعه شور در حال انجام است اشاره کرد و گفت: شهرداری باید جلوی این کار را بگیرد وگرنه تلاش های انجام شده بی نتیجه خواهد بود.

در ادامه این مراسم فرماندار اصفهان نیز در سخنانی با بیان اینکه در سال های اخیر یک حرکت جهشی در بهارستان انجام شده و پروژه های معظمی به همت شرکت عمران در این شهر به اجرا در آمده است، گفت: رشد جمعیت این شهر نیز جهشی بوده و در حال حاضر جمعیت آن به 75 هزار نفر رسیده است و در آینده نزدیک نیز به بالای 100 هزار نفر خواهد رسید.

کفیل با اشاره به اینکه اجرای پروژه بلوار هدایت در روان سازی رفت و آمد و حمل و نقل این منطقه تاثیر به سزایی خواهد داشت، گفت: یکی از خواسته های جدی مردم اجرای جاده جدید قلعه شور بود، مسؤولان نیز پیگیر این امر بودند و امروز به حول و قوه الهی شاهد به بار نشستن این تلاش ها هستیم.

وی افزود: با احداث یک جاده دو بانده، بار سنگین ترافیک در این جاده کمتر شده و عبور و مرور و حمل و نقل برای ساکنان منطقه بسیار آسان تر خواهد شد که جا دارد از اداره کل راه و شهر سازی و شرکت عمران بهارستان تقدیر و تشکر کنیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه تمامی پروژه هایی که توسط شرکت عمران در حال انجام می باشد قابل تقدیر است، گفت: جا دارد که از تمامی اداره هایی که در اجرای پروژه بلوار هدایت همکاری و همدلی داشته اند و همچنین از سکنه اطراف این جاده سپاسگزاری نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان سخنران بعدی این نشست بود که با اشاره به اهمیت اجرای پروژه بلوار هدایت و ادامه مسیر آن گفت: تلاش، همراهی و همدلی مسؤولان برای اجرای این طرح، کار را به جایی رسانده است که یکی از مهم ترین راه های ارتباطی منطقه به اجرا گذاشته شده است.

مهندس غلامی اجرای راه های شریانی را در تعیین میزان اعتبارات ملی بسیار تاثیرگذار دانست و با بیان اینکه این مسیر در نهایت استان اصفهان را به استان های همجوار متصل می کند، گفت: لازمه ی اجرای این طرح برطرف کردن موانع سر راه بود که انجام کارهای اصلی آن از سال 1392 آغاز شد و در سال جاری حدود 25 میلیارد ريال اعتبار برای آن در نظر گرفته شد.

غلامی با اشاره به اینکه برطرف کردن موانع مسیر کار بسیار مشکلی بود، گفت : مسؤولان شرکت عمران با همکاری دیگر مسؤولان همت کردند و امروز کار به این مرحله رسیده است که امیدواریم با مدد الهی تا 6 ماه دیگر این طرح به سرانجام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در گذشته وقتی صحبت از احداث تقاطع غیر همسطح می شد، مسؤولان موضوع به کارگیری پیمانکار غیرمحلی را مطرح می کردند، اما با اجرای چندین پروژه توسط پیمانکاران محلی توانمندی و توان مدیریتی اصفهان به اثبات رسید، گفت: جا دارد که از تلاش ها و توانمندی آقای مهندس عاصمی که در این سال ها محور اصلی ساخت و سازها در متروی اصفهان - بهارستان بوده اند تقدیر و سپاسگزاری کنیم و امیدواریم این پروژه انشا ا... هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

در پایان این نشست، مراسم کلنگ زنی طرح یاد شده با حضور مسؤولان، جمعی از اصحاب رسانه و مردم محلی انجام گرفت.

گفتنی است عملیات اجرایی پل تقاطع بلوار هدایت بهارستان و راه آهن قرار است در مدت 6 ماه با 6 هزار متر مکعب خاک برداری و تخریب ، 250 تن آرماتور بندی و 2 هزار متر مکعب بتن ریزی به پایان برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.