| کد خبر: 268271 |

راهکار قانونی ورود ایرلاین‌ های خارجی به پروازهای داخلی

مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: به هر حال مالکان ایرلاین های داخلی باید بدانند که وزارت راه و شهرسازی پلن B هم برای برخورد با گرانفروشی دارد.

تین نیوز

مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: به هر حال مالکان ایرلاین های داخلی باید بدانند که وزارت راه و شهرسازی پلن B هم برای برخورد با گرانفروشی دارد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، حسین مذنب در مورد ورود ایرلاین های خارجی به برقراری پروازهای مسیرهای داخلی و ابهامات قانونی این موضوع اظهار داشت: راهکارهای قانونی این اقدام و انجام برخی از پروازهای داخلی توسط ایرلاین های خارجی پیش بینی شده است.

وی در پاسخ به این سوال آیا این تصمیم وزارت راه و شهرسازی برای تنبیه شرکت های هواپیمای داخلی برای گرانفروشی های غیر قانونی اخیر بوده است، تاکید کرد: به هر حال مالکان ایرلاین های داخلی باید بدانند که وزارت راه و شهرسازی پلن B هم برای برخورد با گرانفروشی دارد.

مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی درباره اینکه چرا پس از موقوف الاجرا شدن رای دیوان عدالت اداری نسبت به تغییر قیمت بلیت هواپیما، نرخ ها کاهش پیدا نکرد و تنها دو ایرلاین دامنه مصوب قیمت ها را رعایت می کنند، گفت: با اتفاقات و تصمیمات جدید در سازمان هواپیمایی کشوری رویه ایرلاین ها هم تغییر می کند. سیاست های جدید دولت در خصوص عرضه و فروش بلیت هواپیما وارد به زودی به اجرا می رسد.

مذنب ادامه داد: اگر قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد باید در چارچوب قانون باشد و با تصمیمات شخصی اجازه افزایش قیمت ها را نمی دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در کمتر از یک ماه پایان سال و آستانه نوروز قیمت بلیت هواپیما به صورت قانونی گران شود، افزود: هیچ افزایش قیمتی مصوب نشده و اگر قرار بر افزایش قیمت بلیت هواپیما باشد این تصمیم باید در شورای عالی هواپیمایی اتخاذ  و تصویب شود.       

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    به خدا شما ذره‌ای سواد ندارید که چنین گستاخانه حرف می‌زنید. نفهم پلن B چیه؟ این اراجیف، مغایر با قوانین و تهدید کننده امنیت ملی است. تو را کدام مینی‌بوس از ده به وزارتخانه آورده؟
    از حرف‌های شما باید گریبان درید

  • ناشناس 0 0

    چرا بلیط مثلا از اهواز به تهران باید با این قیمت های بالا و عجیب توسط هواپیمایی کارون یا کیش ایر یا وارش فروخته بشه ولی ایران ایر و قشم ایر و اسمان همین مسیر رو حدود 40 درصد کمتر بگیره . یا شیراز تهران و یا خیلی مسیرهای دیگه به نوع هواپیما هم که کاری نداره مثلا پرواز md قیمتش دوبرابر a320 چرا