| کد خبر: 246368 |

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

تغییر بازه زمانی عرضه پروازهای 6 میلیون تومانی اربعین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پیش‌فروش بلیت 6 میلیون تومانی پروازهای اربعین از 12 شهریور فقط از طریق سایت شرکت‌‌های هواپیمایی آغاز خواهد شد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پیش فروش بلیت 6 میلیون تومانی پروازهای اربعین از 12 شهریور فقط از طریق سایت شرکت های هواپیمایی آغاز خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، میراکبر رضوی درباره عرضه بلیت های پروازهای اربعین اظهار داشت: پیش از این مقرر بود بلیت 6 میلیون تومانی پروازهای اربعین در مسیر رفت و برگشت برای بازه زمانی 20 تا 30 اردیبهشت عرضه شود اما به تازگی طبق تصمیم وزیر راه و شهرسازی مقرر شد عرضه بلیت های 6 میلیون تومانی پروازهای اربعین برای بازه زمانی از 15 تا 30 شهریور انجام شود.

وی افزود: بنابراین، برای این بازه زمانی، عرضه بلیت توسط شرکت های هواپیمایی با نرخ 6 میلیون تومان رفت و برگشت انجام می شود، عرضه فقط از طریق سایت شرکت های هواپیمایی انجام خواهد شد و در این مدت پروازهای چارتری اربعین نخواهیم داشت.

رضوی اظهار داشت: طبق تأکیدات وزیر راه وشهرسازی و نظارت سازمان هواپیمایی کشوری عرضه بلیت خارج از این محدوده تعیین شده قیمتی در مدت زمان مذکور (15 شهریور تا 30 شهریور) ممنوع است و قطعا با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی تأکید کرد: زائران به هیچ عنوان در این بازه زمانی برای پروازهای اربعین بلیت هایی خارج از نرخ 6 میلیون تومان خریداری نکنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.