| کد خبر: 229065 |

◄ توضیحات قشم ایر در خصوص پرواز آبادان _ مشهد

شرکت هواپیمایی قشم ایر، پیرو انتشار ویدئویی در رسانه های خبری با عنوان عدم رعایت فاصله گذاری ۶۰ درصد در پرواز آبادان مشهد در روز جمعه مورخ 1400/01/20، توضیحاتی را به منظور تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی قشم ایر،  پیرو انتشار ویدئویی در رسانه های خبری با عنوان عدم رعایت فاصله گذاری ۶۰ درصد در پرواز آبادان مشهد در روز جمعه مورخ 1400/01/20، توضیحاتی را به منظور تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

به گزارش تین نیوز، قشم ایر در این رابطه عنوان کرده است: با توجه به نقص فنی پیش آمده و به منظور جلوگیری از تاخیرات طولانی و انعکاسی در سایر مسیر های پروازی، تغییر تایپ هواپیما برای این پرواز از هواپیمایی ۳۲۰ به هواپیمایی RJ صورت گرفت و ضمن اینکه پرواز همزمان در این مسیر وجود نداشته و با عنایت به این موضوع که کلیه مسافرین این پرواز دارای تست منفی کرونا بوده اند، مقرر گردید که مسافرین با اعلام قبلی و رضایت شخصی با این پرواز جابه جا گردند.

لذا طبق برنامه ریزی انجام شده کلیه خانواده ها و مسافرین همراه در صندلی های کنار هم مستقر شوند و تعدادی از مسافرین که درخواست انصراف از پرواز داده بودند بلیت آنها استرداد و کلیه هزینه های بلیت در محل فرودگاه به مسافرین مسترد گردید.

قشم ایر اظهار داشته است که این هواپیما 107 صندلی برای فروش در حالت نرمال داشته که در این پرواز تعداد 92  مسافر پذیرش شده و پرواز با  ۱۵ صندلی خالی از مسافر  انجام شده است که مستندات آن قابل ارائه خواهد بود. (آمار صندلی های خالی بدون در نظر گرفتن خانواده هایی که می توانستند در کنار هم و بدون فاصله قرار گیرند، است.)

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.