| کد خبر: 212460 |

خطوط هوایی یونایتد آمریکا ۱۳ نفر از مدیران خود را اخراج می‌کند

خطوط هوایی یونایتد اعلام کرد که درپی سقوط تقاضا برای سفرهای هوایی درپی شیوع ویروس کرونا، این شرکت آمریکایی سیزده نفر از مدیران خود را اخراج خواهد کرد.

تین نیوز

خطوط هوایی یونایتد اعلام کرد که درپی سقوط تقاضا برای سفرهای هوایی درپی شیوع ویروس کرونا، این شرکت آمریکایی سیزده نفر از مدیران خود را اخراج خواهد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، خطوط هوایی یونایتد روز جمعه اعلام کرد که درپی سقوط تقاضا برای سفرهای هوایی درپی شیوع ویروس کرونا، این شرکت آمریکایی سیزده نفر از مدیران خود را اخراج خواهد کرد.

این شرکت هواپیمایی که در شیکاگو مستقر است همچنین اعلام کرد که به علت افزایش نسبی تقاضا از ماه ژوئیه قصد دارد تعداد پروازهای بین المللی خود را از واشنگتن و سنفرانسیسکو به سراسر اروپا افزایش دهد و همچنین پروازها به توکیو-هاندا، هنگ کنگ، سنگاپور و سئول، از سر بگیرد.

این خطوط هوایی همچنین در حال گسترش خدمات خود در سراسر آمریکای لاتین و کارائیب است. تعداد پروازهای ماه ژوئیه شرکت یونایتد در مقایسه با حالت عادی حدود 75٪ بازهم کاهش خواهد داشت. در حال حاضر نیز تعداد پروازها 90 درصد کاهش یافته است.

خطوط هوایی ایالات متحده از افزایش اندک تقاضا برای سفرهای هوایی خبر داده‌اند که در ماه آوریل به دنبال شیوع جهانی کرونا ویروس سقوط کرده بود، اما می‌گویند که روند آهسته و نامشخص بهبود این وضعیت باعث کوچک شدن صنعت هواپیمایی خواهد شد.

شرکت هواپیمایی یونایتد در حال آماده شدن برای اخراج مدیران و کارکنان اداری خود و کاهش حداقل 30 درصد از کارکنان خود ار ماه اکتبر خواهد بود.

شرکت‌هایی که از سوی دولت طبق قانون کرز کمک‌های مالی برای پرداخت دستمزد کارکنان خود دریافت کرده‌اند تا ماه اکتبر حق تعدیل نیرو نخواهد داشت.

خطوط هوایی یونایتد برای کاهش هزینه‌ها، 13 نفر از مدیران خود را در تاریخ مؤثر 15 ژوئن اخراج خواهد کرد، اگرچه هشت نفر از این افراد تا 30 سپتامبر در این شرکت باقی خواهند ماند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.