| کد خبر: 13420 |

پرداخت خسارت بیمه نامه بدنه به هواپیمای فوق سبک

تین نیوز | شرکت سهامی بیمه ایران خسارت کلی بیمه نامه بدنه یک فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی و آتش سوزی شرکت پردیس سرام پاژ را به بیمه گذاران این دو پرونده پرداخت کرد.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران؛ بدنبال انحراف از مسیر اصلی و سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک بر روی شن و ماسه های بیابان اطراف فرودگاه گلبهار شهر مشهد که در حین انجام پرواز آموزشی بود، این هواپیما متحمل خسارت کلی شد.
 
از آنجا که آسیب به هواپیمای فوق سبک کلی بود، خسارت بیمه نامه بدنه این هواپیما به صورت کامل و به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال و در کمتر از 10 روز در وجه ذینفعان کارسازی شد.
 
این در حالی است که رسیدگی به پرونده سوانح هوایی به لحاظ پیچیدگی، بزرگی، گستردگی خسارت و اهمیت حوادث هوایی در تمام دنیا طولانی و زمان بر است، اما این خسارت در کمتر از 10 روز به بیمه گذار پرداخت شد که در نوع خود کم نظیر است.
 
همچنین این شرکت در حادثه دیگری که برای شرکت پردیس سرام پاژ تولید کننده کاشی ایجاد شده بود مبلغ 45 میلیارد و 884 میلیون و 430 هزار ریال غرامت بابت خسارت ناشی از آتش سوزی به این شرکت پرداخت کرد.
 
طبق اعلام کارشناسان آتش سوزی این شرکت و آتش نشانی نیشابور علت اصلی وقوع این حادثه استفاده نامناسب از کابل کشی برق و اتصالات مجاور در یونیت های آکاسیوی اعلام شد که پس از بررسی های کارشناسی لازم به منظور تعیین میزان خسارت به تاسیسات و مواد اولیه شرکت پردیس سرام، خسارت آتش سوزی به این شرکت پرداخت شد.
 
شرکت پردیس سرام پاژ تولید کننده کاشی در کشور است و 49 درصد سرمایه این شرکت متعلق به سرمایه گذاران چینی است، طی این آتش سوزی به انبار بسته بندی کاشی ها، آکاسیف و پالت های چوبی شعله ور و خسارت زیادی به تاسیسات و مواد اولیه شرکت وارد شد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.