| کد خبر: 251480 |

سازمان هواشناسی هشدار داد؛

محدودیت فعالیت‌ های دریایی در تنگه هرمز و دریای عمان

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد دریایی از وزش باد و ارتفاع موج در تنگه هرمز و دریای عمان خبر داد و بر محدود کردن فعالیت‌ های دریایی در این مناطق از فردا تاکید کرد.

تین نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد دریایی از وزش باد و ارتفاع موج در تنگه هرمز و دریای عمان خبر داد و بر محدود کردن فعالیت های دریایی در این مناطق از فردا تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، سامانه وزش باد با جهت شمال شرقی و افزایش ارتفاع امواج از صبح شنبه تا اواخر وقت جمعه هفته جاری موجب وزش باد و افزایش ارتفاع امواج بین ۱/۵تا ۲ متر در تنگه هرمز و دریای عمان، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان و شرق خلیج فارس خواهد شد.

این سامانه با ایجاد خسارت به شناورهای سبک، تفریحی و احتمالا نیمه سنگین موجب اختلال در ورود و خروج شناورها به بندرگاه ها و پاره شدن تورهای صیادی خواهد شد و احتمال آسیب به قفس ها و تاسیسات دریایی نیز وجود دارد.

سازمان هواشناسی کشور به اجتناب از عملیات غواصی و شنا، محدودیت در تردد با شناورهای سبک و نیمه سنگین و قایق های صیادی و تفریحی، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه خسارت، جمع آوری تورهای صیادی و محدودیت در فعالیت های دریایی در سواحل و فراسواحل توصیه کرده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.