| کد خبر: 7782 |

◄ نامه معاون وزیر راه به استاندار، شهردار و شورای شهر تهران در خصوص " اطلس مال "

تین نیوز | معاون معماری و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی در نامه ای اعلام كرد: دبیرخانه شورا نسبت به ارائه گزارش حقوقی و فنی در خصوص ساخت و ساز در پاركینگ نیاوران (اطلس مال) برای جلسه بعد این شورا اقدام نماید.
 
به گزارش تین نیوز از مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهر سازی، پیروز حناچی در نامه ای به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام كرده است: در اجرای بند (5) ماده (4) قانون تاسیس شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده (42) آئین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرح های توسعه و عمران محلی، ناحیه‌ای،‌ منطقه‌‌ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری كشور، مصوب 12/10/78 هیات محترم وزیران، شورای عالی شهرسازی و معماری در جلسه مورخ 8/2/93 ساخت و ساز در پاركینگ نیاوران را مورد بررسی قرار داد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی در نامه خود با اشاره به مصوبات جلسه 8/2/93 شورای عالی معماری و شهرسازی تاكید كرده است: موضوع ساخت و ساز در پاركینگ نیاوران با دعوت از نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران و با قید فوریت در كمیته فنی شورای عالی مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به جلسه آتی شورا گزارش شود.
 
حناچی در نامه خود تصریح كرده است: در جلسه مورخ 22/2/93 شورای عالی شهرسازی و معماری گزارش كمیته فنی شورای عالی پیرو مصوبه 8/2/93 قرائت شد كه اعضای شورای عالی ضمن تأكید بر نظرات كمیته فنی بررسی حقوقی و فنی موضوع با نگاه رعایت حقوق شهروندان، اختیارات و حدود قانونی شهرداری تهران و رعایت حقوق سرمایه گذاران را درخواست كردند و مقرر شد دبیرخانه شورا نسبت به ارائه گزارش حقوقی و فنی برای جلسه بعد اقدام كند.
 
پروژه شاخص اطلس مال در منطقه یك تهران نزدیك به پارك نیاوران قرار دارد. این پروژه با كاربری تجاری – اداری دارای ١٩ طبقه می باشد كه ٨ طبقه اداری، ٤ ط تجاری و یك طبقه فودكورت و ٦ طبقه پاركینگ را شامل می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.