| کد خبر: 226489 |

سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن به دنبال تأمین زمین مسکن ملی

نشست مشترک مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تعیین تکلیف زمین‌های تأمین شده برای ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد.

تین نیوز

نشست مشترک مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تعیین تکلیف زمین‌های تأمین شده برای ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان ملی زمین و مسکن، احمد اصغری مهرآبادی گفت: در این نشست در خصوص هزینه‌های آماده سازی زمین‌ها، ساخت واحدهای بلندمرتبه و جست وجو برای تأمین زمین‌های مناسب ساخت و ساز در استان‌ها بحث و تبادل نظر شد و پیگیری‌های لازم برای تحویل اراضی مناسب به بنیاد مسکن از طریق ادارات کل راه و شهرسازی انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین افزود: اولویت ما برای واگذاری اراضی به طرح اقدام ملی از طریق واگذاری ۹۹ ساله است اما برخی زمین‌ها را هم به صورت فروش اقساطی به متقاضیان واگذار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغ وزیر راه و شهرسازی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر، اختیارات لازم برای تصمیم گیری در خصوص زمین‌ها برعهده ادارات راه و شهرسازی است اظهار داشت: تمام تلاش ما در مجموعه وزارت راه و شهرسازی این است که اتمام پروژه‌ها را تسریع نمائیم.

گفتنی است این نشست با حضور جواد حق‌شناس، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران بنیاد مسکن و مدیران حوزه فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.