| کد خبر: 171949 |

◄ تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌سازی شهرجدید مجلسی

شهرام مجیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید مجلسی گفت: در تلاشیم تا فاز اول پروژه‌هایی چون کنارگذر غرب و چهاربانده شدن محور مبارکه-مجلسی-بروجن که هم‌اکنون عملیات خاک‌برداری آن شروع‌شده تا شهریورماه افتتاح شود.

تین نیوز

در تلاشیم تا فاز اول پروژه‌هایی چون کنارگذر غرب و چهاربانده شدن محور مبارکه-مجلسی-بروجن که هم‌اکنون عملیات خاک‌برداری آن شروع‌شده تا شهریورماه افتتاح شود.

شهرام مجیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید مجلسی با اعلام این خبر گفت: بهترین پروژه شهر جدید مجلسی طی چند سال اخیر تحت عنوان کنارگذر غرب در سال گذشته با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کلنگ‌زنی شد که درصورت بهره‌برداری دسترسی‌پذیری این شهر را به‌طور چشمگیری ارتقا می‌بخشد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجیدی درخصوص آخرین وضعیت پروژه‌های این شهر جدید بیان کرد: آسفالت معابر با استفاده از قیر یارانه‌ای، نخستین پهنه‌بندی استفاده از انرژی خورشیدی به مساحت ۱۰ هکتار و ساخت پهنه ۱۵ هکتاری دیگر در سال‌جاری ازجمله اقدامات انجام‌شده و یا درحال اجرای شهرجدید مجلسی در یک سال گذشته به‌شمار می‌رود.

او درخصوص پروژه مترو شهر جدید مجلسی نیز گفت: درحال‌حاضر مجوز کمیسیون ماده ۲۳ برای مترو این شهر اخذشده که به‌طورجدی پیگیر ادامه فرآیند پروژه هستیم، در این راستا کمیته تملک اراضی مسیر نیز برگزار و تملک محدود ۵۲ کیلومتری از مجلسی تا شهرجدید بهارستان برعهده شرکت عمران شهرجدید مجلسی گذاشته‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.