| کد خبر: 209822 |

رفع محدودیت سفرهای بین شهری تا ۱۰ روز به تعویق بیافتد

نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: رفع محدودیت سفرهای بین شهری با توجه به تعطیل بودن مدارس و دانشگاه، موجب افزایش سفر و تردد بین شهری شده و پیک مجدد کرونا را به همراه دارد.

تین نیوز

نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: رفع محدودیت سفرهای بین شهری با توجه به تعطیل بودن مدارس و دانشگاه، موجب افزایش سفر و تردد بین شهری شده و پیک مجدد کرونا را به همراه دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، با اشاره به اینکه عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا پیک مجدد این بیماری را به همراه دارد، گفت: برداشتن محدودیت تردد میان استان‌ها، با توجه به تعطیل بودن مدارس و دانشگاه، موجب افزایش سفر و تردد بین شهری شده و فاجعه به بار خواهد آورد.

رفع محدودیت سفرهای بین شهری تا 10 روز به تعویق بیافتد

نماینده مردم آستانه اشرفیه، با بیان اینکه برداشتن محدودیت سفرهای بین شهری باید تا 10 روز دیگر به تعویق بیافتد، اظهار کرد: علی رغم ضرورت توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، پیوست سلامت نیز باید در اولویت برنامه‌ریزی‌ها باشد. 

فاصله گذاری‌ هوشمند، پروتکل بین المللی مبارزه با شیوع کرونا است

نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروتکل‌های مبارزه با کرونا باید بر اساس واقعیت موجود باشد، ادامه داد: ویروس کرونا ثابت کرده که فقیر، غنی، مرز و کشور نمی شناسد، بنابراین مردم باید تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی و هوشمند را به صورت کامل رعایت کنند، چرا که این پروتکل بین المللی در سراسر جهان در حال اجرا بوده و موجب کاهش تلفات می‌شود.

حلقه انتقال بیماری کویید 19 تنها توسط مردم قطع می‌شود

قربانی، با بیان اینکه حلقه انتقال بیماری کویید 19 تنها توسط مردم قطع می‌شود، اظهار کرد: از مردم تقاضا می‌کنم علی رغم تمامی سختی‌های موجود در خانه بمانند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند. از طرفی دولت هم باید بسترهای اقتصادی لازم را به منظور کاهش مشکلات معیشتی مردم فراهم کند./

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.