| کد خبر: 268441 |

◄ بازدید معاون شهردار تهران از سه پروژه عمرانی - حمل و نقلی پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در محل کارگاه ۳ پروژه عمرانی - حمل و نقلی، از آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی آنها بازدید به عمل آورد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در محل کارگاه ۳ پروژه عمرانی - حمل و نقلی، از آخرین وضعیت پیشرفت عملیات اجرایی آنها بازدید به عمل آورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در جریان بازدید میدانی معاون شهردار تهران از پروژه های پایانه جدید شرق، ورودی تبادلی خطوط ۶ و ۷ مترو در ایستگاه تربیت مدرس و همچنین ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان در خط 7 ، برنامه زمان بندی تکمیل و بهره برداری از طرح های یاد شده مورد بررسی مجدد قرار گرفت و مقرر شد ادامه عملیات ساختمانی - تجهیزاتی باقی مانده هر 3 پروژه، با رویکرد کمترین انحراف زمانی از موعد مقرر افتتاح دنبال شود.

گفتنی است در بازدید از ورودی دوم ایستگاه شهید دادمان، صالحی شهردار منطقه ۲ نیز حضور داشت. محوطه سازی پیرامون ورودی جنوب شرقی ایستگاه شهید دادمان برای استقرار سامانه های مکمل حمل و نقلی در مجاورت ایستگاه، نصب تابلوهای هدایت و راهنمای مسیر مسافران در معابر اطراف و همچنین مناسب سازی پیاده راههای منتهی به این ورودی برای افراد کم توان جسمی و حرکتی، از جمله اقدامات شهرداری منطقه ۲ در راه آماده سازی این امکان حمل و نقلی جدید به شمار می آید.

ایستگاه مترو3

در مورد پروژه پایانه جدید شرق هم قابل ذکر است روند نصب پله های برقی، آسانسورها و سیستم تهویه سالن در حال پیگیری بوده و پیش بینی می شود تا قبل از پایان سال جاری، این موارد همگی انجام شوند.

ایستگاه مترو دادمان

ایستگاه مترو2

ایستگاه مترو1

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.