| کد خبر: 265137 |

کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط یک متروی اصفهان

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: انتظار داریم در دوره جدید مدیریتی، سرفاصله حرکت قطارها در خط یک مترو کاهش پیدا کند

تین نیوز

حسین حق شناس، معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: انتظار داریم در دوره جدید مدیریتی، سرفاصله حرکت قطارها در خط یک مترو کاهش پیدا کند و خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود و به مرور به سمت بومی سازی حرکت کنیم، همچنین به مباحث فرهنگی و اقتصادی و درآمدزایی که در شرکت مترو قابلیت بهره برداری دارد، توجه شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حق شناس در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان اظهار کرد: یکی از راه های اصلی کاهش و کنترل آلودگی هوا استفاده از حمل ونقل ریلی است.

وی با بیان اینکه تا به حال سرمایه گذاری خوبی برای تجهیز مترو انجام شده است و تا ۱۲۰ هزار نفر جابه جایی مسافر دارد، افزود: در حال حاضر وضعیت مناسبی داریم، اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیادی داریم.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با تاکید بر اهمیت کاهش سرفاصله حرکت مترو و استفاده تعداد بیشتری از شهروندان تصریح کرد: با راه اندازی خط دو مترو و خطوط حومه ای شاهین شهر و بهارستان روزبه روز بر وظایف و اهمیت کار شرکت مترو افزوده می شود، از این رو نیاز است برنامه ریزی ها بلندمدت و دقیق تری انجام شود.

حق شناس ضمن تقدیر از زحمات «علیرضا خورزنی» مدیرعامل سابق شرکت متروی منطقه اصفهان خاطرنشان کرد: این شرکت در این مدت به تثبیت رسید و با کارکنان ارتباط خوبی برقرار شد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای «هادی کریمی» مدیرعامل جدید این شرکت گفت: وی از مدیران جوان و متعهد است و در زمینه حمل ونقل ریلی تجربه خوبی دارد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان انتظارات از مدیریت جدید شرکت مترو اظهار کرد: انتظار داریم در دوره جدید مدیریتی سرفاصله زمانی حرکت قطارهای شهری کاهش پیدا کند و خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود و به مرور به سمت بومی سازی حرکت کنیم، همچنین به مباحث فرهنگی و اقتصادی و درآمدزایی که در شرکت مترو قابلیت بهره برداری دارد، توجه شود.

وی تاکید کرد: هماهنگی بین بخشی با سازمان قطار شهری، صنایع و قسمت های مختلف شهرداری اهمیت ویژه ای دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.