| کد خبر: 263509 |

◄ تلاش برای تکمیل و راه اندازی دومین پست برق خط 6 مترو تهران

دست اندرکاران خط 6 مترو در تلاش هستند تا دومین پست برق خط 6 را تکمیل و وارد مدار بهره برداری کنند.

تین نیوز

پس از راه اندازی پست برق فشار قوی کیانشهر که شهریور ماه امسال به عنوان نخستین پست برق مستقل خط 6 مترو تهران محقق شد، دست اندرکاران این خط در تلاش هستند تا دومین پست برق خط 6 را تکمیل و وارد مدار بهره برداری کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، این در حالی است که با روند کنونی تکمیل ایستگاه های باقی مانده خط 6 در ماه های پیش رو، مساله تامین برق پایدار و مطمئن در این خط از جمله ضروریات توسعه شبکه راه آهن ریلی زیرزمینی پایتخت به حساب می آید .

 عباس فتحعلی پور مجری خط 6 مترو در رابطه با راه اندازی پست برق شمالی این خط گفت : برای تامین کل برق مورد نیاز خط 6 ، طراحی و ساخت 3 پست برق مد نظر قرار گرفته که نخستین پست برق با هزینه کرد مجموع 370 میلیارد تومان در تایستان به بهره برداری رسید .

پست برق دوم نیز مراحل تکمیل بخش های ساختمانی و تجهیزاتی را طی می کند و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم این پست را وارد مدار بهره برداری کنیم . در واقع با افزایش ایستگاه های قابل استفاده خط 6 ، تلاش های مستمری صورت گرفته تا به موازات تکمیل ایستگاه های باقی مانده این خط ، مساله تامین برق پایدار خط و ایستگاه ها نیز محقق شود.

مهندس فتحعلی پور در ادامه با اشاره به روند افتتاح ایستگاه ها و ورودی های جدید خط 6 تا پایان سال جاری افزود : سعی داریم زمستان امسال 5 ایستگاه دیگر را در قسمت های مختلف این خط به بهره برداری برسانیم تا پیوستگی و توالی ایستگاه های مورد استفاده شهروندان به حد مطلوبی برسد ؛ ضمن آنکه برای راه اندازی ورودی های دوم ایستگاه های شهرزیبا ، شهران و شهید ستاری نیز برنامه ریزی کرده ایم تا آنها را تکمیل و تا قبل از شروع سال آینده در اختیار مردم قرار دهیم .

پست برق 1

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.