| کد خبر: 233182 |

مدیرعامل شرکت متروی تهران اعلام کرد؛

◄ امکان بهره‌برداری از ۴ ورودی جدید ایستگاه‌های مترو در ۲ ماه آینده

در صورت تزریق به موقع منابع مالی و با توجه به پیشرفت عملیات اجرایی برخی ورودی‌های در دست احداث ایستگاه‌های مترو، امکان بهره‌برداری از 4 ورودی جدید تا پایان شهریور ماه امسال وجود خواهد داشت.

تین نیوز

در صورت تزریق به موقع منابع مالی و با توجه به پیشرفت عملیات اجرایی برخی ورودی‌های در دست احداث ایستگاه‌های مترو، امکان بهره‌برداری از 4 ورودی جدید تا پایان شهریور ماه امسال وجود خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام مدیرعامل شرکت مترو با اعلام مطلب فوق افزود: به موازات پیگیری برنامه‌های مربوط به افتتاح ایستگاه‌های شهید رضایی در خط 6 و توحید در خط 7، تلاش مستمری صورت گرفته تا 4 ورودی جدید نیز در ایستگاه‌های برج میلاد، مهدیه، مولوی و رودکی آماده استفاده شهروندان شود. البته انجام به موقع این تعهدات در صورتی میسر خواهد شد که منابع مالی مورد نیاز که عمدتاً جهت تامین پله‌برقی‌ها و آسانسورها لازم است، در اسرع وقت تزریق شود تا بتوان درموعد مقرر شاهد گشایش ورودی‌های مورد اشاره باشیم.

JP2A2818

در مورد این 4 ورودی گفتنی است ورودی شرقی ایستگاه برج میلاد در ضلع شرقی بلوار آرش و جنب دانشگاه علوم پزشکی، ورودی شمال غربی ایستگاه مهدیه به عنوان ورودی مستقل خط 7 در ضلع شمال غربی تقاطع خیابان‌های مولوی و حضرت ولیعصر (عج)، ورودی شمالی ایستگاه مولوی در ضلع شرقی چهارراه مولوی و جنب بیمارستان‌های اکبرآبادی و اشرفی اصفهانی، ورودی شرقی ایستگاه رودکی در باند شمالی - شرقی بزرگراه شهید نواب صفوی و تقاطع پل امام خمینی (ره) واقع شده‌اند.

JP2A2758

با افتتاح این 4 ورودی جدید، شمار ورودی‌های ساخته شده مربوط به ایستگاه‌های بهره‌برداری شده قبلی در دوره کنونی مدیریت شهری به 16 ورودی خواهد رسید.

JP2A2801

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.