| کد خبر: 212925 |

با حضور مدیر عامل شرکت متروی تهران صورت گرفت؛

◄ آغاز به کار ساخت ورودی دوم ایستگاه استاد معین در خط 4

مراسم آغاز به کار پروژه عمرانی ساخت ورودی جنوبی ایستگاه استاد معین و مجتمع ایستگاهی مجاور آن با حضور مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و شهردار منطقه 9 تهران برگزار شد. در صورت تامین منابع مالی ساخت این ورودی تا پایان سال تکمیل می شود.

تین نیوز

مراسم آغاز به کار پروژه عمرانی ساخت ورودی جنوبی ایستگاه استاد معین و مجتمع ایستگاهی مجاور آن با حضور مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و شهردار منطقه 9 تهران برگزار شد. در صورت تامین منابع مالی ساخت این ورودی تا پایان سال تکمیل می شود.

به گزارش تین نیوز و به نقل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) مراسم کلنگ زنی ساخت ورودی جنوبی ایستگاه استاد معین در خط ۴ متروی تهران و نیز مجتمع ایستگاهی مجاور این ایستگاه با حضورعلی امام مدیرعامل شرکت مترو و شهردار منطقه 9 تهران برگزار شد.

به گفته مدیر عامل شرکت مترو ابلاغیه ساخت ورودی جنوبی ایستگاه استاد معین، آذرماه سال گذشته به پیمانکار ارسال شد؛ اما به دلیل اینکه ساخت مجتمع ایستگاهی نیاز به تهیه پروانه ساختمانی داشت عملیات عمرانی این پروژه به تازگی آغاز شده است.

علی امام عنوان کرد: پس از انجام عملیات گودبرداری و رسیدن پروژه به سطح زمین، ورودی جنوبی ایستگاه استاد معین ساخته و پس از آن ادامه ساخت عملیات عمرانی مجتمع ایستگاهی انجام می شود.

مدیر عامل شرکت مترو با اشاره به اینکه پیمانکار موظف است در صورت تامین منابع مالی تا پایان سال پروژه ورودی جنوبی ایستگاه استاد معین را تکمیل کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ضلع جنوب خیابان آزادی از چهارراه ولیعصر(عج) تا میدان آزادی تنها ایستگاه شادمان دارای ورودی جنوبی است ، ورودی دوم ایستگاه استاد معین دومین ورودی جنوبی خط ۴ متروی تهران از ایستگاه تئاتر شهر تا میدان آزادی است.

او در پایان تاکید کرد: با توجه به برگزاری مراسم های مختلف ملی و مذهبی از جمله برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس در محدوده میدان انقلاب تا خیابان آزادی راه اندازی ورودی جنوبی این ایستگاه یکی از نیازهای اصلی شرکت بهره برداری متروی تهران برای تقسیم جمعیت هنگام خروج از ایستگاه مترو در روزهای پر ازدحام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.