| کد خبر: 212661 |

جابه‌جایی بیش از ۳۲۰ هزار مسافر در خط یک و دو قطار شهری مشهد

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری شهرداری مشهد از جابه‌جایی ۳۲۲ هزار مسافر در خط یک و دو قطار شهری مشهد در ۶ تا ۱۱ خرداد ماه سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری شهرداری مشهد از جابه‌جایی ۳۲۲ هزار مسافر در خط یک و دو قطار شهری مشهد در ۶ تا ۱۱ خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین مقدم با بیان این مطلب، اظهار کرد: از روز ۶ خرداد ماه و آغاز فعالیت مجدد خط‌های یک و دو قطار شهری، تمامی ناوگان‌ها بعد از پایان سرویس دهی به صورت شبانه روزی کاملاً ضدعفونی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در طول این بازه زمانی کلیه ایستگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها، فضای کارگاهی و ساختمان اداری که بالغ بر ۱۰ هزار متر بوده، به صورت روزانه ضدعفونی شده است، افزود: همچنین تمامی نقاط در دسترس مسافران مانند دستگاه شارژ بلیت، نرده‌ها، هندریل پله برقی، کلید آسانسورها، گیت و صندلی‌ها نیز به طور مستمر ضدعفونی شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری شهرداری مشهد با بیان اینکه از ۵ تا ۱۱ خرداد ماه سال جاری بالغ بر ۷۰۰ لیتر مواد ضدعفونی استفاده شده است، بیان کرد: همچنین از ابتدای خرداد ماه نیز تاکنون در کارگاه تولید مواد ضدعفونی سطوح و اجسام نیز سه هزار لیتر مواد ضدعفونی تولید شده است.

مبین مقدم با اشاره به اینکه اگر مسافران در هنگام ورود به مترو ماسک نداشته باشند به آنها تذکر داده می‌شود، خاطرنشان کرد: گفتنی است که ۹۰ درصد مردم که توسط قطارشهری به نقاط شهر سفر می‌کنند از ماسک استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن در کلیه ۳۶ ایستگاه مربوط به قطار شهری جایگاه عرضه ماسک ایجاد شده و مردم می‌توانند نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.