| کد خبر: 205716 |

تامین ریل مورد نیاز متروی بهارستان ظرف ۶ ماه آینده

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از تامین ریل مورد نیاز پروژه متروی بهارستان به اصفهان ظرف ۶ ماه آینده خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از تامین ریل مورد نیاز پروژه متروی بهارستان به اصفهان ظرف ۶ ماه آینده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان به توضیح آخرین اقدامات انجام‌شده پروژه متروی این شهر جدید به کلان‌شهر اصفهان، پرداخت و گفت: اولین محموله ریل تولید داخل، به وزن ۳۵۰ تن، هفته گذشته، توسط کارخانه ذوب‌آهن اصفهان به پیمانکار، تحویل داده شد و هم‌اکنون نیز در حال نصب است.

او، با اشاره به این‌که، در پروژه متروی شهر جدید بهارستان به اصفهان، به سه هزار تن ریل نیاز داریم، افزود: تاکنون ۶۰۰ تن ریل مورد نیاز، توسط شرکت ذوب‌آهن اصفهان، ساخته شده و ۳۵۰ تن، برای نصب، به پیمانکار تحویل داده شده است.

احمدی، عنوان کرد: طبق تفاهم با مجموعه ذوب‌آهن، تا پایان سال جاری ۲۵۰ تن ریل دیگر و ظرف ۶ ماه آینده باقی‌مانده سه هزار تن ریل مورد نیاز، توسط این تولیدکننده داخلی، تحویل داده می‌شود.

او، با بیان این‌که، تاکنون هشت میلیارد تومان بابت خرید ۶۰۰ تن ریل به شرکت ذوب‌آهن پرداخت شده است، گفت: برای خرید دو هزار و ۴۰۰ تن ریل باقی‌مانده نیز باید مبلغ ۴۰ میلیارد تومان دیگر به این شرکت پرداخت کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان با اشاره به آزادسازی تمام اراضی در مسیر این خط مترو، تصریح کرد: عملیات زیرسازی این پروژه به صورت کامل انجام شده و عملیات روسازی نیز با نصب ریل در حال انجام است.

گفتنی است، مترو بهارستان-اصفهان با ۱۵ کیلومتر طول، در امتداد خط یک مترو شهر اصفهان احداث می‌شود و دارای سه ایستگاه در شهر جدید بهارستان، راه‌آهن و سپاهان‌شهر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.