| کد خبر: 205119 |

مدیر امور تجهیزات شرکت مترو خبر داد:

◄ اضافه شدن 3 پست برق جدید به شبکه متروی تهران

مدیر امور تجهیزات شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه( مترو) از افتتاح و بهره‌برداری از 3 پست برق نوبنیاد، قلعه مرغی و آهنگ تا پایان سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مدیر امور تجهیزات شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه( مترو) از افتتاح و بهره‌برداری از 3 پست برق نوبنیاد، قلعه مرغی و آهنگ تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه( مترو) حبیب ا. . . رضایی ملک مدیر امور تجهیزات این شرکت از اضافه شدن3 پست برق جدید به شبکه مترو تهران تا پایان اسفندماه جاری خبر داد و عنوان کرد: شبکه مترو تاکنون برای تأمین برق خطوط هفتگانه موجود و همچنین خط فرودگاه امام خمینی (ره) در مجموع از 10 پست برق استفاده می‌کرد.

او با اشاره به اینکه 3پست برق جدید در نوبنیاد، قلعه مرغی و آهنگ جانمایی شده است، اضافه کرد: اکنون با اضافه شدن3 پست جدید که هر یک از 2 منبع اصلی تغذیه می‌شوند، تعداد پست‌های برق مترو به ۱۳ پست افزایش خواهد یافت.

او افزود: در نتیجه نه تنها از فشار بار پست‌های قبلی کاسته خواهد شد بلکه امکان کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در خطوط مختلف تسهیل شده و اتکاپذیری خطوط نیز افزایش خواهد یافت.

او با اشاره به اینکه برای احداث هر پست برق، زمینی در حدود ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ساختمان اصلی هر پست برق، بخش‌های مختلف از جمله اتاق کنترل، اتاق تابلوها، بخش اداری ، باتری خانه و اتاق GIS را شامل می‌شود.

رضایی ملک در پایان عنوان کرد: با افتتاح ایستگاه‌های مذکور تا پایان اسفند و نیز پست برق اکباتان که پیش‌ازاین به بهره‌برداری رسیده بود می‌توان گفت توان جریان برق در خطوط مترو در سال 98 حدود 50 درصد افزایش‌یافته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.