| کد خبر: 203986 |

هاشمی: متروی تهران باید هر ماه یک ایستگاه افتتاح کند

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه 4 پروژه گیشا، استادمعین، شهید بروجردی و بزرگراه شهید رستگار تا پایان سال به اتمام می‌رسد،‌ گفت: متروی تهران باید هر ماه یک ایستگاه افتتاح کند و اگر این موضوع محقق نشد قصور کرده‌اند.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه 4 پروژه گیشا، استادمعین، شهید بروجردی و بزرگراه شهید رستگار تا پایان سال به اتمام می‌رسد،‌ گفت: متروی تهران باید هر ماه یک ایستگاه افتتاح کند و اگر این موضوع محقق نشد قصور کرده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و نود و یکمین جلسه شورای شهر با اشاره به تصویب کلیات مختلف در صحن امروز گفت: سه هزار میلیارد از تبصره به بودجه اضافه نشده بلکه شهرداری موظف به پیگیری جدی جهت تامین سه هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده توسط دولت برای تامین 1500 اتوبوس شده است.

وی افزود: در شورای شهر و کمیسیون عمران و حمل و نقل بارها پیگیر تأمین اتوبوس برای تهران بوده‌ایم ولی به دلیل ناهماهنگی‌ها پیگیری انجام نمی‌شود. قرار است 6 هزار میلیارد تومان بر اساس مصوبه شورای اقتصاد به شهرداری کلانشهرها کمک شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌از این 6 هزار میلیارد تومان، سه هزار میلیارد آن برای تهران بوده تا 1500 اتوبوس خریداری شود که با تضمین وزارت نفت امیدواریم این پرداخت صورت گیرد ولی نگرانی‌هایی وجود دارد که مصوبه به درستی پیگیری نشود لذا این موضوع را به بند تبصره بودجه اضافه کردیم تا شهرداری موظف شود تا آخر سال اقدامات لازم را انجام دهد.

هاشمی با بیان اینکه بودجه سال 99 برخلاف دو سال پیش انقباضی نیست، گفت: این مسئله سبب می‌شود فعالیت‌های عمرانی نیمه کاره در پایتخت به اتمام برسد .

وی افزود:‌ البته بودجه هنوز به شورا نیامده و تا 30 دی شهرداری باید اقدامات لازم را انجام دهد و پیش‌بینی می‌کنیم پروژه‌های استاد معین، شهید بروجردی، گیشا، و پروژه بزرگراه شهید رستگار تا آخر سال به اتمام برسد.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد:‌بر اساس وعده‌های داده شده هر ماه متروی تهران باید یک ایستگاه افتتاح کند و اگر این اقدام توسط شهرداری صورت نگیرد قصور کرده‌اند و من از خبرنگاران می‌خواهم که این موضوع را پیگیری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.