| کد خبر: 197063 |

◄ کاهش سرفاصله زمانی قطارها در خط 6 مترو

مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت: تا پایان سال در خط 7 به طور متوسط هر ماه یک ایستگاه راه‌اندازی می‌شود که نخستین ایستگاه مولوی خواهد بود.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت: تا پایان سال در خط 7 به طور متوسط هر ماه یک ایستگاه راه‌اندازی می‌شود که نخستین ایستگاه مولوی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی امام در مراسم افتتاح ایستگاه امام حسین در خط شش مترو تهران با حضور در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به افتتاح یک کیلومتر از مترو خط 6 با حضور شهردار تهران، اظهار کرد: در این ایستگاه نیز مانند سایر بخش‌های مترو تمهیدات استاندارد ایمنی پیش بینی شده است.

وی در ادامه حضور خود در بین خبرنگاران افزود: هم‌زمان با این ایستگاه، 14 سامانه تهویه در کل 10 کیلومتر خط شش به بهره‌برداری رسید و بدین ترتیب تعداد سامانه‌های تهویه خط به 20 دستگاه افزایش یافت. براین اساس امکان کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط 6 تا 10 دقیقه فراهم شده است که البته با تلاش شرکت بهره‌برداری مترو و به پشتوانه سامانه‌های تهویه در روزهای اخیر امکان کاهش سرفاصله حرکت قطارها از 25 به 15 دقیقه کاهش یافته است.

مدیر عامل شرکت مترو تهران با اشاره به این‌ نکته در حال حاضر در خط شش 3 رام قطار فعال است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال در خط 7 به طور متوسط هر ماه یک ایستگاه راه‌اندازی خواهد شد که نخستین ایستگاه مولوی خواهد بود.

امام به موضوع تمهیدات استاندارد و ایمنی به منظور نصب 14 سامانه تهویه هوا پرداخت و گفت: با این اتفاق جمع کل سامانه‌ها از 6 سامانه به 20 سامانه افزایش پیدا کرد.

به گفته این مقام مسئول، با افتتاح ایستگاه امام حسین، امکان کاهش سرفاصله‌ها از 15 دقیقه به 10 دقیقه فراهم شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.