| کد خبر: 189592 |

◄ مترو برای نمازگزاران عیدسعید فطر رایگان است

با توجه به برگزاری نمازعیدفطر درمصلی امام خمینی (ره) شهروندان و نمازگزاران می توانند از ایستگاه های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) جهت حضور در مراسم نماز عید استفاده کنند.

تین نیوز

به مناسبت عید فطر و تسهیل تردد نمازگزاران این عید سرویس دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج ، شش وهفت متروی تهران و حومه رایگان است. مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با اعلام این خبر افزود: به منظوررفاه حال شرکت کنندگان در نماز عید سعید فطر سرویس دهی از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز، به نقل از روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری مترو، فرنوش نوبخت نایب ریس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان و روزه داران و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در روز عید سعید فطر به‌منظور رفاه حال شهروندان با آمادگی کامل پرسنل و استفاده حداکثری از امکانات خود، فاصله حرکت قطارهای خط یک متروی تهران از ۷ دقیقه به ۴ دقیقه و فاصله حرکت قطارها در خط دو از ۷ به ۶ دقیقه، خط سه از ۱۲ به ۷ و نیم دقیقه و در خط چهار از ۸ به ۶ دقیقه و خط هفت از ۱۵ دقیقه به ۱۲ دقیقه کاهش می یابد.

وی افزود: با توجه به برگزاری نمازعیدفطر درمصلی امام خمینی (ره) شهروندان و نمازگزاران می توانند از ایستگاه های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) جهت حضور در مراسم نماز عید استفاده کنند.

در این روز تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران محترم راحت تر از این وسیله حمل و نقل ریلی درون شهری ایمن، سریع و پاک استفاده کنند.

فرنوش نوبخت با بیان اینکه شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز جهت خدمات دهی مناسب تر به شهروندان و مسافران  قطارهای فوق العاده را در تمام خطوط اعزام کند خاطر نشان کرد: به شهروندان گرامی توصیه می‌شود به منظور دسترسی بهتر و آسان تر به محل برگزاری نماز عید فطر در ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در خط یک متروی تهران پیاده شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.