| کد خبر: 253052 |

تشدید نظارت ها بر ناوگان عمومی برون شهری مازندران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود: ضرورت ارتقای نظارت بر سطح خدمات ناوگان عمومی مازندران و افزایش ضریب امنیت برای کاربران جاده ای و مسافرین در ایام نوروز تشدید می شود.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود: ضرورت ارتقای نظارت بر سطح خدمات ناوگان عمومی مازندران و افزایش ضریب امنیت برای کاربران جاده ای و مسافرین در ایام نوروز تشدید می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، ابوالفضل صفری  امسال به دلیل همزمان شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده ای زودتر از سال های گذشته آغاز می شود، افزود: باتوجه به اینکه احتمالا سفرهای نوروزی در هفته پایانی اسفندماه آغاز می شود، امسال پیش فروش بلیط سفرهای نوروزی نیز زودتر از سال های قبل است.

وی از آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: تمام برنامه ریزی ها انجام شده است تا با به کارگیری ظرفیت های موجود نسبت به ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی اقدام شایسته صورت بگیرد.

صفری افزود: سیاست این اداره کل ، جابجایی ایمن مسافران بوده و در این راستا نیز نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها انجام می شود.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: در بخش جا به جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت بر بستر وب به آن ها ارائه می شود ولی لزوم ارتقای خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

مهندس صفری گفت: در سیستم حمل ونقل زمینی ، شرکت های مسافربری، رانندگان اتوبوس و پرسنل داخل اتوبوس در قبال مسافران خود مسئولیت هایی دارند و موظف به رعایت اصول و قوانینی هستند .

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از نظارت دقیق تر کارشناسان اداره مسافر و کالا این اداره کل از مجموعه های پایانه ها ی بار و مسافر خبر داد و افزود : نظارت دقیق و مستمر کارشناسان و مسولین مربوطه می تواند ایمنی ، راحتی و روانی حمل و نقل  را تضمین کند.

صفری در ادامه به انعکاس بروز  و دقیق فعالیتها و عملکرد مجموعه حمل و نقل  اشاره و افزود : آگاهی بخشی مردم و تنویر افکار عمومی از عملکرد حوزه حمل و نقل می تواند گام ارزنده ای در جهت مشارکت و تعامل آنها با خدمتگزارانشان در این بخش باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.