| کد خبر: 253019 |

به منظور افزایش ایمنی سفر در نوروز انجام شد؛

استقرار شبانه روزی راهداران در راه های مازندران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات گسترده ایمن سازی در سطح محورهای استان خبر داد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات گسترده ایمن سازی در سطح محورهای استان خبر داد و عنوان کرد: در آستانه فرا رسیدن سال نو ، عملیات ایمن سازی محورهای این استان با شتابی مضاعف در دستور کار راهداران پر تلاش این استان قرار گرفت و راهداران به طور شبانه روزی در راه های مازندران مستقرند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، حسن جهانیان، راهداری را شغلی سخت و توام با ایثار و فداکاری دانست و اظهار داشت: راهداران در ارتقای ایمنی راه ها و حفظ جان مسافران نقش به سزایی دارند.

وی ادامه داد: راهداران همواره با عملکرد خود نشان داده اند با خدمت رسانی نقش موثری در تامین ایمنی و آسایش سفرهای هموطنان در طول راه های کشور داشته و در این مسیر حتی از بذل جان شیرین خود نیز دریغ نداشته اند.

مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن برشمردن اقدامات وسیع این اداره کل در زمینه ایمنی محورهای استان برای ایام سال نو تصریح کرد: پاکسازی ضربتی حریم راه ها، احیا و بازسازی علائم محورها به ویژه در محورهای مواصلاتی و راه های شریانی ، اجرای عملیات لکه گیری رویه های آسفالتی جهت  تسهیل در عبور و مرور ، آشکار سازی نقاط پرحادثه، تسطیح و شانه سازی راه های اصلی و فرعی بویژه در نقاط کوهستانی پر تردد ، خط کشی ، تعمیر و  نگهداری روشنایی جاده ها بخشی از فعالیت های راهداری بوده که در آستانه سال جدید در دستور کار است. 

جهانیان در خصوص اقدامات شاخص این اداره کل در حوزه حمل و نقل در ایام مذکور اظهار داشت: کنترل و نظارت مستمر از ناوگان حمل و نقل عمومی ، نظارت دقیق در پایانه های مسافری و باری ، بازدید از مجتمع های خدمات رفاهی و نظارت بر فضای محیطی و روند کاری آنها نیز جز برنامه های کاری این اداره کل در ایام فصل بهار است.

وی در مورد تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه ها جهت بهره برداری در این ایام گفت : ۲۳ راهدارخانه برای ارائه خدمات به هموطنان تجهیز و آماده سازی شده و ۳۰۰ راهدار برای نوروز امسال در آماه باش کامل به سر می برند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصریح کرد:  هماهنگی و تعامل با پیمانکاران بخش خصوصی جهت استفاده از ظرفیت ماشین آلات آنها در مواقع بحران (ریزش برداری، رانش برداری ، سیل و.... ) برقراری عبور و مرور ایمن ، هماهنگی و تعامل با دستگاه های اجرایی (نیروی انتظامی و پلیس راه ، هلال احمر، اورژانس ، آتش نشانی و... ) جهت ارائه خدمات فوری و مطلوب و استفاده بهنیه کاربران از راه و همچنین طراحی و نصب بنرهای فرهنگی با مضامین آموزشی و هشدار دهنده در سطح راه های ارتباطی نیز از دیگر برنامه های این اداره کل در آستانه سال جدید است.

وی گفت: ان شاء الله در سال ۱۴۰۲ بتوانیم با همدلی و تعامل بیشتر و رعایت کلیه مقررات و قوانین توسط رانندگان عزیز شاهد سالی بدون حوادث رانندگی در کشور و استان عزیزمان باشیم.     

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.