| کد خبر: 259967 |

شرکت های زیرساختی موظف به تامین تاسیسات پروژه های عمرانی هستند

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: طبق قانون درآمدهای پایدار شرکت های زیرساختی باید تاسیسات پروژه های عمرانی را تامین کنند.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های تکمیل فاز پنجم عمار یاسر مسئله تامین برق است، گفت: طبق قانون درآمدهای پایدار شرکت های زیرساختی باید تاسیسات پروژه های عمرانی را تامین کنند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، عباس حلوایی زاده در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرداری قم با اشاره به تلاش برای اتمام سطح صفر پروژه تونل غدیر، اظهار کرد: مقابل مجتمع ناشران کارگاه فعال است تا محدودیت تردد برطرف شود.

وی افزود: مسیر رفت تمام شده و مسیر برگشت به دلیل مسائل مرتبط با تأمین برق در تابستان دچار وقفه شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به فعال بودن چندین اکیپ دیواره سازی در تونل غدیر به صورت همزمان، خاطرنشان کرد: با وجود گرمای هوا و دیگر مشکلات، تحت هیچ شرایطی پروژه حتی یک روز تعطیل نشده است.

حلوایی زاده به امتداد تونل غدیر تا محدوده خیابان بیگدلی در فاز پنجم عمار یاسر اشاره و خاطرنشان کرد: تملک پروژه فاز پنجم عمار یاسر تا خیابان رسالت به اتمام رسیده، یک سوم مسیر جدول گذاری شده است و مشغول زیرسازی سطح هستیم.

وی با اشاره به اهمیت روشنایی و تأمین برق در این پروژه، تصریح کرد: طبق قانون درآمدهای پایدار شرکت های زیرساختی باید سهم خود را در این زمینه ایفا کنند، اما شرکت توزیع نیروی برق بر این باور است که برای تأمین روشنایی پروژه اعتبارات لازم را ندارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: درخواست کردیم تا طرح زیرساخت های این محدوده برای ما ارسال شود تا پروژه معطل مشکلات اینچنینی نماند، در این پروژه باید شبکه روشنایی جدید احداث و تیرهای قدیمی برق در خیابان بیگدلی و ممتاز جمع  آوری شود.

به گزارش ایمنا، فاز پنج عمار یاسر پروژه ای است که حدود نیم قرن نیمه تمام رها شده بود و با رسیدن به مراحل پایانی می تواند نقش اساسی در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر قم داشته باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.