| کد خبر: 259763 |

آغاز عملیات آسفالت باند رفت محور قم- جعفریه

سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قم از آغاز عملیات اجرایی آسفالت در باند رفت محور قم- جعفریه خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قم از آغاز عملیات اجرایی آسفالت در باند رفت محور قم- جعفریه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، سید مرتضی موسوی اظهار کرد: محور بزرگراهی قم- آوه به طول ۳۵ کیلومتر در طول یک دهه گذشته احداث شده است که با توجه به تردد بسیار زیاد وسایل نقلیه سبک و سنگین، به صورت مستمر نیازمند حفظ و نگهداری است.

فیلم جنجالی روز را ببینید؛

◄ فیلم| جاده کوهپایه فنر کامیون در حال تردد را شکست

وی افزود: این اداره کل در آخرین اقدام خود در این محور، ۱۰ کیلومتر از باند رفت را آسفالت خواهد کرد.

موسوی با اشاره به آغاز عملیات آسفالت در این محور در خصوص جزییات آن توضیح داد: عملیات آسفالت از محدوده کاروانسرای سنگی به طول ۱۰ کیلومتر در باند رفت و به سمت جعفریه انجام می شود.

وی گفت: بازیافت سرد درجا با سیمان و اجرای یک لایه آسفالت بیندر و یک لایه توپکا از جمله عملیات های اجرایی در این پروژه است.

وی اعتبار مورد نیاز این پروژه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه ۸۸ میلیارد تومان است و در مدت زمان شش ماه به پایان خواهد رسید.

سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان گفت: با توجه به کارگاهی بودن محدوده اعلامی، از تمامی خودروهای عبوری در این محور تقاضا داریم ضمن همکاری با عوامل راهسازی، با سرعت ایمن رانندگی کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسن 3 0

    خب از خود قلعه کامکار تا کاروانسرای سنگی بسیار ویران و فرسوده و خطرناک است .الویت از خودقم تا کاروانسرای سنگی باید باشد.اداره تنبل و بیخیال راهسازی باید کل راه را با دهها بار رفت وآمد و تجربه مورد آزمایش و شناسایی نقاط فرسوده قرار دهد تا بفهمد. چرا از همون اول یه جاده بی نقص و استاندارد ساخته نشده چه کسانی در این جاده کوتاه وقت کشی و خیانت و بخور بخور کرده اند