| کد خبر: 265393 |

◄ طراحی نقشه ۱۱ پل و تقاطع غیر همسطح در قزوین آغاز شد

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اعلام این خبر افزود:یکی از موضوعات مجموعه مدیریتی شهر قروین بر اساس مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک شهر، رینگ های پیرامونی میانی شهر قروین به عنوان شریان های اصلی شهراست.

تین نیوز

قزوین_سارا غلامی| اسماعیل عرشیان بیان کرد: بر این اساس، طراحی نقشه هندسی ۱۱ پل و تقاطع غیرهمسطح در شهر قزوین آغاز شده و تا پایان شهریور ۱۴۰۳ تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری قزوین با تکمیل این نقشه ها طی سال‌ های آینده، می‌تواند در مورد احداث تقاطع‌ های غیر همسطح تصمیم گیری کرده و برای عبور و مرور برنامه ریزی کند که یک اقدام زیرساختی در حوزه ترافیک و حمل و نقل محسوب می‌شود.

تقاطع غیر هم سطح

عرشیان اظهار کرد: کمربندی پیامبر اعظم (ص) _ آیت الله باریک بین (ره) به طول ۱۲.۵ کیلومتر از میدان دفاع مقدس تا تقاطع شورا به عنوان یکی از محورهای اصلی شهر در سنوات گذشته بوده است با افتتاح کمربندی مذکور موجب کاهش ترافیک و اثر بخشی چشمگیر در هسته مرکزی شهر و تقاطع های پیرامونی شده است.

وی با بیام اینکه افتتاح کمربندی پیامبر اعظم (ص) _ آیت الله باریک بین (ره) موجب حذف برخی گره های ترافیکی شده است، گفت: با بهره برداری این کمربندی شاهد کاهش ۲۶ درصدی ترافیک در میدان سید حسن نصرالله_ محور سردار شهید سلیمانی_ شهید بهشتی_ شهید لشکری هستیم.

این مسئول در خاتمه گفت: تاثیر چشمگیر بهره برداری از کمربندی پیامبر اعظم (ص) _ آیت الله باریک بین (ره) تاثیر در شبکه حمل و نقل عمومی، به خصوص خطوط اتوبوسرانی که از جنوب شهر قزوین منتهی به شمال شرق و شمال غربی است ،موجب افزایش حجم سفر و تعداد مسافر و کاهش مصرف سوخت شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.