| کد خبر: 264372 |

به روزرسانی چراغ های راهنمایی در ناحیه منفصل شهری قزوین

چراغ راهنمایی و رانندگی ورودی ناحیه منفصل شهری به روزرسانی شد.

تین نیوز

شهردار قزوین گفت: چراغ راهنمایی و رانندگی ورودی ناحیه منفصل شهری با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد خودروهای عبوری و کاهش تصادفات و مخاطرات احتمالی به روزرسانی شد.

 

به گزارش تین نیوز، مهدی صباغی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از به روزرسانی چراغ های راهنمایی و رانندگی ورودی ناحیه منفصل شهری خبر داد و اظهار کرد: با هدف افزایش ضریب ایمنی تردد خودروهای عبوری و کاهش تصادفات و مخاطرات احتمالی، چراغ راهنمایی و رانندگی ورودی ناحیه منفصل شهری به روزرسانی و مجهز به سولار تک خانه شد.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات عمرانی ساختمان ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری، افزود: عملیات ساخت سنگ نما و گچ خاک دیوارهای داخلی ساختمان ناحیه شهید بابایی در حال اجرا است.

شهردار قزوین از ساماندهی عبور عرضی عابر پیاده پارکینگ قدس در شهر قزوین به منظور جلوگیری از پارک خودروها در مسیر عابرپیاده داخل پارکینگ قدس خبر داد و خاطرنشان کرد: با نصب علائم و تجهیزات ترافیکی، پارکینگ قدس و گذر عرضی مذکور آشکارسازی و ایمن سازی شد.

صباغی از جمع آوری کیوسک های نصب شده در مسیر اجرای پروژه لاین کندرو مشعل دار در منطقه یک با هدف تسریع در اجرای پروژه خبر داد و اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارندگی و با هدف تسریع در اجرای پروژه تمام موانع در مسیر اجرای این طرح برطرف شد.

وی با اشاره به آغاز طرح مناسب سازی و مبلمان شهری خیابان عدل در منطقه دو شهرداری گفت: در این طرح علاوه بر اصلاح کف سازی، مسیر با مصالح بتنی ثابت و غیرلغزنده بهسازی شد و مسیر نابینایان، مبلمان شهری، فضای سبز و مسیر دوچرخه سواری دیده شده است.

شهردار قزوین افزود: با هدف آرام سازی جریان ترافیک و افزایش ایمنی تردد خودروهای عبوری، بلوک های بتنی پیش ساخته، نوارهای هشداردهنده عرضی و ملزومات ترافیکی در راست گرد میدان قدس نصب شد.

صباغی از نصب و تعویض روشنایی پل عابر پیاده جنب تقاطع غیرهمسطح شهید رجایی در راستای جلوگیری از سرقت چراغ ها و تأمین روشنایی و تردد ایمن هنگام شب خبر داد و تاکید کرد: سایر پل های عابر پیاده سطح شهر نیز بهسازی خواهند شد.

وی از تهیه طرح مناسب سازی بلوار غدیر حدفاصل بلوار شهید سلیمانی تا میدان گل ها به منظور تسهیل عبور و مرور عابران پیاده از عرض معبر خبر داد و تاکید کرد: برای بلوار غدیر حدفاصل بلوار شهید سلیمانی تا میدان گل ها پنج گذربندی عرضی با فاصله تقریبی ۲۰۰ متر در محدوده پرتردد عابرپیاده پیش بینی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.