| کد خبر: 262144 |

سازمان حمل و نقل پاک و ترافیک برگزار می‌کند:

آیین معرفی و تقدیر از برگزیدگان پنجمین آموزوارۀ حرکت

آیین معرفی و تقدیر از برگزیدگان پنجمین آموزواره حرکت چهارشنبه ۵ مهرماه به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 13 و با حضور جمعی از مدیران شهری در نگارخانه شرق برگزار شد.

تین نیوز

آیین معرفی و تقدیر از برگزیدگان پنجمین آموزواره حرکت امروز چهارشنبه ۵ مهرماه به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 13 و با حضور جمعی از مدیران شهری در نگارخانه شرق برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، آموزواره حرکت یک فعالیت آموزشی، تمرینی و مروری برای ترویج رفتارهای درست ترافیکی و پرهیز از رفتارهای نادرست در چرخه عبور و مرور است که از ابتدای سال 1401 به صورت یکپارچه در تمام مناطق شهر تهران برگزار شده است.

افزایش ایمنی رفت و آمد شهروندان، نهادینه سازی رفتارهای درست ترافیکی و نظم بخشی به عبور و مرور از اهداف این برنامه آموزشی است و شهروندان می توانند با ارائه مفاهیم ترافیکی از طریق قالب های فرهنگی و هنری مشخص از جمله داستان، خاطره، نقاشی، فیلم، عکس، سرود و استند آپ کمدی و نمایش در این فعالیت فرهنگی مشارکت کنند.

حدود 48 هزار نفر طی سال گذشته و بیش از 16 هزار نفر، طی نیم سال نخست امسال پس از حضور در کارگاه های آموزشی و هنری آموزوارۀ حرکت و تبیین مفاهیم ترافیکی، نسبت به ارسال اثر برای شرکت در این رقابت فرهنگی اقدام کردند. مراسم تقدیر از 44 شهروند تهرانی برگزیده این رقابت فرهنگی که بخش قابل توجهی از آنان دانش آموز هستند، در روزهای نخست سال تحصیلی جدید برگزار می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.