| کد خبر: 263032 |

۹۹ مشاور املاک متخلف در استان قزوین پلمب شدند یا اخطار گرفتند

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در بازدید گشت مشترک ۹۹ مشاور املاک در استان قزوین پلمب و اخطار به پلمب دریافت کردند.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در بازدید گشت مشترک ۹۹ مشاور املاک در استان قزوین پلمب و اخطار به پلمب دریافت کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعریزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک و کنترل بازار خارج از شبکه اقدام به بازدید و سرکشی روزانه دارند.

وی ادامه داد: در این بازدیدهای روزانه در شهر قزوین طی ۶۸ فقره گشت از ۲۲۲ واحد بازدید به عمل آمده است که منجر به تشکیل ۱۷۵ پرونده برای مشاورین متخلف شده است و ۸۶ واحد پلمب و اخطار به پلمب دریافت کرده اند.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: در تاکستان، آبیک، بویین زهرا، البرز و آوج اقدام به بازدید گشت مشترک شده که در مجموع ۶۰ گشت انجام شده و منجر به بازدید از ۴۹۰ واحد گردیده است که در همین راستا ۱۳۴ پرونده تعزیراتی برای متخلفان تشکیل و ۱۳ واحد در مجموع در این شهرستان ها پلمب شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه این گشت های مشترک از مشاورین املاک در استان قزوین مبلغ ۱۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون و۵۵۰هزار  ارزش ریالی جرایم انجام شده که مبلغ ۶میلیارد ۷۷۶میلیون و۸۰۰هزار ارزش ریالی وصولی این جرایم است.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت: در گشت مشترک و گزارش های مردمی با یکی از برج های شهر قزوین که بدون اینکه مجوز صنف مشاورین املاک را دارا باشد بدون ضابطه و قوانین صنفی اقدام به ثبت قرارداد می کردند که طی بازدید صورت گرفته این مکان تا اخذ مجوز از صنف مربوطه تعطیل شده است.

 هاشمی در ادامه گفت: به تمامی مشاورین املاک اخطار داده ایم اگر قوانین صنفی را رعایت نکنند بدون هیچ اغماضی آن واحد متخلف پلمب خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.