| کد خبر: 261549 |

مسیرهای دوچرخه سواری قزوین بازسازی می شوند

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از آغاز عملیات بازسازی و بهسازی مسیرهای دوچرخه سطح شهر خبر داد.

تین نیوز

مجتبی جانی از آغاز عملیات بازسازی و بهسازی مسیرهای دوچرخه سطح شهر خبر و افزود: عملیات بهسازی و بازسازی مسیرهای دوچرخه در سطح شهر با جداکننده های بتنی استاندارد به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه سواری ، ایمن سازی مسیر تردد دوچرخه شهروندان و بهبود سیمای بصری شهر در دست اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، جانی از ایمن سازی خیابان هفت دی (مینودر) خبر داد و اظهار کرد: سرعت کاه آسفالتی استاندارد در خیابان هفت دی مقابل باشگاه شمس آذر قزوین با هدف ایمن سازی معابر سطح شهر، کاهش مخاطرات و تصادفات احتمالی و افزایش رضایت شهروندان و دانش آموزان احداث و رنگ آمیزی شد.

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: به دلیل سرقت های مکرر و فرسودگی جداکننده های مسیر دوچرخه، برای نخستین بار نسبت به نصب جداکننده های بتنی استاندارد به جای فلزی اقدام شد.

جانی از علائم گذاری مسیر دوچرخه در کمربندی شرق شهر قزوین خبر داد و گفت: با توجه به نقش تأثیرگذار دوچرخه سواری در حفظ محیط زیست و هوای پاک، ایمن سازی و احداث مسیر دوچرخه در برنامه کاری سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه اکنون بازسازی و بهسازی مسیر دوچرخه خیابان بوعلی سینا در حال انجام است، افزود: شهروندان ضمن رعایت قوانین و مقررات و مسدود نکردن مسیرهای عبور دوچرخه، در بهبود ارائه خدمات بازسازی و بهسازی مسیرهای دوچرخه سواری، شهرداری را یاری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.