| کد خبر: 241902 |

عوارضی قزوین - کرج جابجا می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: جا به جایی عوارضی قزوین - کرج با دستور وزیر راه و شهرسازی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

تین نیوز

سیدعلی هاشمی اظهار داشت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده از سوی استاندار قزوین و همچنین نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مقدمات جا به جایی عوارضی قزوین - کرج از محل کنونی خود به قبل از شهر محمدیه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه عوارضی کنونی بایستی به قبل از شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان منتقل شود، تصریح کرد: به دستور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور محل مورد نظر بایستی قبل از شهر محمدیه قرار گیرد که این تصمیم نیز به دلیل اینکه در حال حاضر جمعیت سرریز قزوین به شهرهای محمدیه و مهرگان صورت می گیرد، گرفته شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: با توجه به ترددهای صورت گرفته و حجم افزایش سفر از مناطق یاد شده به قزوین زیاد بوده و از سوی دیگر به لحاظ وضعیت اقتصادی که مردم این مناطق دارند به نظر می رسد جا به جایی این عوارض کار اصولی و درستی خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت از حوزه نهضت ملی مسکن، گفت: در حال حاضر این طرح در ناحیه شهری مهرگان، آبیک، بویین زهرا، تاکستان و اقبالیه عملیاتی و در حال انجام است و به زودی نیز قرارداد بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی دیگر در سطح این استان منعقد خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.