| کد خبر: 237188 |

◄ کارگاه آموزش ارتقای فرهنگ ترافیک توسط شهرداری قزوین برگزار می‌شود

کارگاه آموزش فرهنگ ترافیک 24 و 25 آبان‌ماه جاری توسط شهرداری قزوین در ضلع جنوبی میدان آزادی این شهر برگزار می‌شود.

تین نیوز

به مناسبت هفته ایمنی حمل‌ونقل؛ کارگاه آموزش فرهنگ ترافیک 24 و 25 آبان‌ماه جاری توسط شهرداری قزوین در ضلع جنوبی میدان آزادی این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ پیمان پیرمرادی، مدیرکل دفتر فنی استانداری قزوین در جلسه هماهنگی برگزاری این کارگاه که با حضور نمایندگان نهادها و سازمان‌های مرتبط در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری تشکیل شد، با بیان ضرورت ارتقای فرهنگ نظم و ایمنی ترافیک، خواستار همکاری جدی دستگاه‌های مرتبط با شهرداری قزوین در برپایی کارگاه آموزشی مذکور شد.

او افزود: آموزش از مهمترین روش‌های ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه است و باید از همه ابزارها و ظرفیت‌ها برای انجام آن استفاده کرد.

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز بی‌دقتی و رعایت نکردن قوانین ترافیکی را عامل تصادفات شهری دانست و از نهادها و سازمان‌هایی که مستقیم و غیرمستقیم می‌توانند در آموزش فرهنگ نظم و ایمنی ترافیک نقش داشته باشند، خواست برای افزایش آگاهی شهروندان در این حوزه همکاری کنند.

او با اشاره به افزایش آمار نگران‌کننده سوانح ترافیکی کودکان در سال‌های اخیر، افزود: استفاده از لباس‌های تیره‌رنگ در شب، مهمترین دلیل تصادفات عابران پیاده در چند سال گذشته در شهر قزوین است.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با آموزش قواعد و مقررات صحیح ترافیکی یا به تعبیری ارتقای فرهنگ نظم و ایمنی ترافیک می‌توان از بروز تصادفات و تلفات ناشی از آن جلوگیری کرد.

شایان ذکر است؛ در این جلسه، نمایندگانی از پلیس راهور، آموزش و پرورش، مرکز فوریت‌های پزشکی، جمعیت هلال‌احمر و صدا و سیما حضور داشتند که به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه آموزش مسائل ترافیکی و ارائه راهکارهای مد نظر پرداختند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: تین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.