| کد خبر: 233716 |

با حضور استاندار قزوین

◄ قطعه پنج بزرگراه دانسفهان رحیم اباد افتتاح شد

‍ استاندار قزوین گفت: مردم در شرایط سخت معیشتی این سالها همراه خوبی برای نظام بودند و همین موضوع، وظیفه مسوولان را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.

تین نیوز

قزوین/سید مرتضی نصری-‍ استاندار قزوین گفت: مردم در شرایط سخت معیشتی این سالها همراه خوبی برای نظام بودند و همین موضوع، وظیفه مسوولان را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.

 به گزارش خبرنگارتین نیوز از قزوین،هدایت الله جمالی پور  در حاشیه افتتاح قطعه پنج بزرگراه بویین زهرا - دانسفهان –سه راهی رحیم آباد، اظهار داشت: توفیق یک جامعه زمانی رقم می خورد که یک هدف، موضوع مشترک کاری همه آحاد آن جامعه باشد.

وی گفت: امروز که ما در شرایط سختی به سر می بریم قوانین و مقررات و تحریم ها کار را روز به روز برای مسوولان سخت و سخت تر کرده است اما با اقدامات صورت گرفته دراین شرایط امیدواریم دوباره به روزهای خوش بازگردیم.

استاندار قزوین با اشاره به پروژه های عمرانی در دست احداث این استان، اظهار داشت: پیمانکاران ما در همه حوزه ها روزهای سختی را می گذرانند و این درحالی است که کار آنها با جان و عشق و برای توسعه و پیشرفت استان صورت می گیرد.

جمالی پور ادامه داد: امروز آنان همه داشته های خود را برای عزت و اعتلای میهن اسلامی به کار گرفته اند و ما نیز به عنوان نمایندگان دولت وظیفه داریم تا به تعهدات خود در قبال آنان جامه عمل بپوشانیم.

استاندار قزوین تاکید کرد: خوشبختانه هماهنگی خوبی در حوزه عمرانی و در بین مدیران استان وجود دارد و آنان از همه داشته های خود به بهترین شکل ممکن برای تکمیل طرح های عمرانی استفاده می کنند.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: با انجام بزرگراه ها،آزادراه ها و جاده های اصلی در استان علاوه بر کاهش تصادفات و سوانح جاده ای شاهد افزایش رضایت مردم نیز خواهیم بود.

قطعه پنج بزرگراه بویین زهرا- دانسفهان- سه راهی رحیم آباد به طول پنج کیلومتر با ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلون تومان اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

مسیر این بزرگراه به طول ۵۴ کیلومتر و در هفت قطعه طراحی شده که چهار قطعه آن به طول ۳۱ کیلومتر پیش از این مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.