| کد خبر: 184430 |

حذف پرداخت وجه نقد در عوارضی های قزوین

پرداخت وجه نقد در عوارضی های قزوین حذف شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین از نصب سامانه الکترونیکی در عوارضی های این استان خبر داد و گفت: مسافران از این پس برای پرداخت عوارضی در آزادراه ها توقف نخواهند کرد.

به گزارش تین‌نیوز  به نقل از ایرنا، افشین پیرنون تصریح کرد: به منظور سهولت در سفر و رفاه و آرامش خاطر رانندگان و مسافران و کاهش زمان توقف از بامداد امروز با الکترونیکی شدن چهار ایستگاه عوارضی در آزادراه های استان به غیر از آزادراه قزوین - رشت، رانندگان برای پرداخت عوارضی در باجه های عوارضی توقف نخواهند کرد.

وی ادامه داد: سامانه های نصب شده هنگام عبور خودرو از باجه با ثبت پلاک خودرو، از طریق پیامک به صاحب خودرو وجه مورد نظر را اعلام کرده و رانندگان ظرف مدت 48 ساعت می توانند مبلغ عوارضی را از طریق اپلیکشین های اعلام شده و یا از طریق خودپرداز بانک پاسارگاد پرداخت کنند.

این مسئول راهداری یادآور شد: با توجه به آزمایشی بودن طرح و تعطیلات نوروزی، مدت زمان پرداخت عوارضی ها تا 24 فروردین ماه سال 98 تعیین شده است.

به گفته وی، کاهش مدت زمان سفر، کاهش مصرف سوخت، حذف پرداخت نقدی و مدیریت بهتر در عبور از مزایای الکترونیکی شدن عوارضی ها محسوب می شود.

پیرنون اضافه کرد: سامانه ثبت الکترونیکی پرداخت عوارض در عوارضی آزادراه قزوین - رشت نیز به زودی نصب خواهد شد.

استان قزوین با داشتن 6 هزار و 677 کیلومتر راه شامل 217 کیلومتر آزادراه، 313 کیلومتر بزرگراه، 230 کیلومتر راه اصلی، 564 کیلومتر راه فرعی، 2 هزار و 337 کیلومتر راه روستایی آسفالته، 993 کیلومتر راه شوسه، یک هزار و 973 کیلومتر راه خاکی یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.