| کد خبر: 183821 |

◄ نشست مشترک ارتقا کیفی طرح نوروزی 1398

نقش شاهراه ارتباطی محورهای مواصلاتی استان قزوین با یازده استان کشور وهمچنین تردد بالای این محورها موقعیت حساس و جایگاه ویژه استان را دوچندان می کند.

تین نیوز

این نشست با حضور افشین پیرنون مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قزوین، ، معاونین راهداری و حمل و نقل و روسای ادارات شهرستانهای تابعه این اداره کل و فرماندهان پاسگاه های پلیس راه استان در سالن جلسات اداره شهرستان قزوین تشکیل شد.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین،  افشین پیرنون در این نشست با اعلام آمادگی ادارات شهرستانهای تابعه اداره کل برای اجرای طرح نوروزی سال جاری اظهارداشت : نقش شاهراه ارتباطی محورهای مواصلاتی استان قزوین با یازده استان کشور وهمچنین تردد بالای این محورها موقعیت حساس و جایگاه ویژه استان را دوچندان می کند.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما ارتقا سطح خدمات ارایه شده در ایام نوروز به هموطنان و همچنین کاهش تلفات جاده ای با ارائه راهکارهای مقابله و پیشگیری از تصادفات درایام نوروز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در ادامه عنوان کرد : تلاش داریم با افزایش هماهنگی، تعامل و هم افزایی با سایر دستگاههای خدمات رسان شاهد ارتقا سطح رضایت مسافران نوروزی باشیم.

وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده در طول محورهای مواصلاتی استان افزود : روان سازی ترافیک جاده ای، خدمات امداد خودرو و جرثقیل های امداد جاده ای در محورهای استان، بازدید مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی، آماده سازی و مبلمان راه ها نظیر خط کشی راه ها، ساماندهی علائم افقی، عمودی و تجهیزات ایمنی در راه ها، پاکسازی حاشیه راه ها، رنگ آمیزی پایه علائم هشدار دهنده و آشکار سازی نقاط پر حادثه و ... از اقدامات این اداره کل برای ارتقا ایمنی مسافران است.

وی خاطر نشان کرد : از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست نحوه سرویس دهی به منظور ارایه خدمات مناسب به مسافران، با در نظر گرفتن ابزارهایی همچون تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات و ... بهره گیری از سامانه اطلاع رسانی راههای استان وکشور 141 ، سامانه 3000143 پل ارتباطی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با مسافرین ، سامانه 30007070 برای ارتباط مردمی و اعلام نظر جهت وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی، سامانه پیام کوتاه نظارت مردمی 110120 پلیس راه به منظور جلب مشارکت مردمی در افزایش ایمنی سفر وکاهش تصادفات اشاره نمود. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.