| کد خبر: 234594 |

تزریق ۳۷۵ هزار و ۱۶۳ دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، آمار مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۹۰ دُز رسید که این رقم در روز گذشته ۲۸ میلیون و ۶۷ هزار و ۸۲۷ دُز بود .

تین نیوز

 بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از ابتدای واکسناسیون کرونا در کشور تا امروز ۱۱ شهریور ، ۴۵۰ هزار و ۷۵۴ نفر نوبت اول واکسن اسپوتنیک و ۳۶۵ هزار و ۲۴۸ نفر نوبت دوم این واکسن و همچنین ۱۳ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۵۲۵ نفر نوبت اول واکسن سینوفارم و ۶ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۸۱۳ نفر نوبت دوم واکسن سینوفارم را دریافت کرده‌اند. 

به گزارش تین نیوز، همچنین ۵۹ هزار و ۳۸۹ نفر نوبت اول واکسن بهارات و ۵۴ هزار و ۲۱۸ نفر نوبت دوم واکسن بهارات را دریافت کرده‌اند. 

براساس این گزارش، سه ملیون و ۲۷۹ هزار و ۵۱۴ نفر نوبت اول واکسن آسترازنکا و یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۲۵۰ نفر نوبت دوم واکسن آسترازنکا و همچنین دو میلیون و ۱۶۵ هزار و ۶۶۵ نفر نوبت اول واکسن برکت و ۶۷۵ هزار و ۶۱۴ نفر نوبت دوم واکسن برکت را دریافت کرده‌اند. 

طبق این گزارش، ۱۹ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۸۴۷ دُز اول واکسن کرونا و ۹ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۱۴۳ نفر دوز دوم را تزریق کرده‌اند. 

بر این اساس مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۲۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۹۹۰ دُز رسید که این رقم در روز گذشته  ۲۸ میلیون و ۶۷ هزار و ۸۲۷ دُز بود به عبارت دیگر طی شبانه روز گذشته ۳۷۵۱۶۳ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است که این عدد روز گذشته ۵۶۶ هزار و ۲۴۱ دُز بود.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.